Kamera:
Daniel AranyóHudba:
Zeltia MontesHrají:
Georgina Campbell, Mario Casas, Michelle Jenner, Gonzalo de Castro, Leonardo Sbaraglia, Lola Dueñas, Patrick Criado, Naila Schuberth, Diego Calva (více)VOD (1)
Obsahy(1)
Videa (3)
Recenze (101)
Nejspíš za to mohla má nulová očekávání, ale musím přiznat, že jsem si dílo nakonec i užil. Na jedničku to samozřejmě v žádném případě nemá, ale špatné jako tu mnozí uživatelé tvrdí to rozhodně nebylo. Až na několik hloupostí a filmových chyb mi zde v zásadě nic nevadilo a tak hodnotím kladně. Ty dvě hodiny dokonce utekly docela rychle. 51% ()
Španělský horor jako zombie variace na postapokalyptickou budoucnost sice neměl nijak origimální scénář, ani nějak poutavé provedení, ale dvě hvězdy dávám za ten vizuál rozsekaný Barcelony, výpravu a tu akční scénu s těma autobusama. To jsem si říkal, že to i nějaký větší peníze stálo a je to vidět, ale jinak na jedno použití a zapomenout. ()
Líbil se mi nápad děj tentokrát sledovat z pohledu záporáka, tedy jednoho z „vyvolených“, kteří mohou nestvůry vidět a po světě se pohybovat bez zakrytých očí, ale naoplátku se stávají členy jakéhosi kultu, který diktuje osvobozovat (odsoudit smrti) co nejvíc přeživších lidí. Aspoň trochu se dostáváme blíž podstatě hrozby, která podle všeho nemá fyzickou formu, nicméně útočí na lidskou psychiku a snaží se s ní účinně manipulovat. Sotva začne být děj dost zajímavý, začne se příliš topit v touze po zadostiučinění, nápravě a jak rychle se rozjel, tak stejně rychle skončil. Podobný námět by si zasloužil delší stopáž a víc obsahové části, než jen jednu misi ve formě cesty na určité místo. Však to jsme už měli v jedničce. ()
Zbytečná snaha o rozšíření světa slavného Bird Box. Film selhává v mnoha rovinách, jde o nudné, zapomenutelné a zbytečné béčko, které vlastně nikoho moc nezajímalo už od oznámení a nezajímá ani po premiéře. Bratrové Pastorové přitom nejsou úplně špatní režiséři, jejich Thriller Kde jsem Doma či prvotina Přenašeči bylo v pohodě, tady však po žánrové stránce nevykouzlili absolutně nic zajímavého. Dokonce i slavný Mario Casas je zde spíš otravný než fajn. Co se týká postav, tak zde není absolutně nikdo zajímavý, atmosféra tu funguje jen při zrodu apokalypsy, ale to je hned v úvodu a celá ta sekvence trvá ani ne 10 minut ( alespoň jeden highlight tu je), doufal jsem, že alespoň v Spin-offu ukážou monstra, ale ne ani tady se jich nedočkáme.( V tomhle je Quiet Place úplně jinde, protože vidět monstra v akci i gore přidává hned na zážitku), tady bohužel nefunguje ani napětí a příběh mě taky nezaujal. Nebavilo mě to, za mne ztráta času.3/10. ()
Prvních pár minut působila Barcelona jako solidně vypadající postapo horůrek. Ovšem bez komorní atmosféry originálu, nebo třeba Tichého místa. Ale to by tolik nevadilo. Horší je mnoho hloupých chyb a nelogičností. Podotýkám, že zcela zbytečných. A těch působivých scén jednoduše není dost, aby je vyvážily. Tvůrci navíc pracují s jiným motivem, než je nadpřirozeno, nebo napětí. Ukazují další způsob vetřelců, jak zlikvidovat ty, co přežili. Což by mohla být silná hrozba a zajímavé téma, ale v tomto podání mi byl osud všech postav, skoro celý film lhostejný. Závěrečný rozhovor u odběru krve, dokázal celý příběh shrnout do pěti vět. Slabá netflixárna, na které se sice nešetřilo penězi, ale talentem a invencí ano. ()
Galerie (8)
Photo © Netflix
Reklama