Reklama

Reklama

Delirio di sangue

  • angličtina Blood Delirium
Trailer

Obsahy(1)

Duševně nevyrovnaný malíř věří, že je reinkarnací Vincenta Van Gogha. Po smrti své milované ženy vykope s pomocí svého nekrofilního sluhy její mrtvolu a přenese ji zpět do svého zámku, aby ji používal pro "inspiraci". Brzy potká krásnou hudebnici, která vypadá přesně jako jeho nedávno zesnulá manželka a vezme ji s sebou do svého zámku. Ta však nakonec odkryje jejich tajemství: sluha vraždí mladé ženy, brutálně se zbavuje jejich těl a jejich krev využívá jako "barvu života" pro umělcovo malování. (Karlos80)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (20)

Karlos80 

všechny recenze uživatele

Krev mladých dívek jako znovunabytá inspirace pro tvorbu psychicky narušeného malíře, který si myslí že je reinkarnací slavného Vincenta Van Gogha. Vynikající perverzní trash, suprový masochistický kýč, ale také neuvěřitelná zábava. Perfektní bizarní, dekadentní, obscénní, zvrácená a zvrhlá záležitost, najdeme tu například i několik odkazů na reinkarnaci, nekrofilii nebo duševno. Film má dobrou atmosféru, místy poněkud halucinogenní (zejména psychedelické, leč trochu směšné finále!), prostředí starého hradu, tu funguje také velmi dobře, klavírní romantický hudební doprovod je rovněž parádně trefný a na místě. Co víc si tedy přát? Snad jen více nahoty, sexu, vražd, gore a možná i lepších speciálních efektů. Milovníci trashe, kompletisté, nebo masochisté si ale i tak přijdou na své. Děsivý ksicht narušeného nekrofilního posluhovače a majordoma Butlera (hrál ho bývalá peplum hvězda Gordon Mitchell) jen tak z paměti nevymažu, je fakt že svého pána Lawea zastínil, ale také je pravdou, že oba se tu navzájem skvěle doplňovali, fungovala tu mezi nimi jakási chemie, opravdu zvrácená dvojka k pohledání:-) Podobné filmy: "Color Me Blood". ()

Idée_fixe 

všechny recenze uživatele

Horor, kde se snoubí hudba, malířství (a s ním spojená kapku netradiční výtvarná technika :-)), (přiměřená a vkusná) erotika, starý hrad, příroda, přízraky, dokonce i trocha té akce a špetka toho humoru (ne že by ho film cíleně obsahoval, ale občas jsem se prostě "musela" smát), mne tuze lákal. Neskutečně mě tam však takřka po celou dobu (proč jen tam měl tolik prostoru, ach jo) iritoval ten olezlý, krajně nesympatický úchylný sluha (dvou dam :-)). Jinak by film ode mne vyfasoval i ty čtyři kapičky krve. ;-) Takle to bylo o prsa za tři. :-D Nuže, vskutku netradiční zážitek. Pánové "od VRK" měli pravdu, asice že něco takového jsem pravděpodobně dosud ještě neviděla. :-) /"Virtuální retro kino" Willyho Kufalta; Halloweenský speciál/ ()

Reklama

Omnibus 

všechny recenze uživatele

Malíř holku vykrvuje, šílí, matlá obraz... slouha mlsně okusuje, mrtvé paní bobra.“ [VRK - Willy Kufalt] Slibovaný italský trash, nekrofilní romantiku i křupavý brzlík na grilu jsem si užil. Politoval jsem dívky v „kvalitním spodním prádle“ (svlékal PetrPan), zejména Brigitte Christensen v roli Sibille. Hrála na klavír, pekla palačinky, nechala se strašit duchem, spojovala plameny svíček... a to vše bez podprdy. Půl hodiny (!) tak courala bytem polonahá. Otužilá holka. Nicméně, u Yvonne (Lucia Prato) bych to ocenil víc. ▄█ HRADNÍ OKÉNKO: [][] Co mě zaujalo? [][] Spirituální zápletka s dvojplamennou mrtvoživou Sybille/Christine. [][] Její amant. Alfa samec i Romeo, příhodně s autem Alfa Roemo. [][] Jeho holčičí drdol a technika boje se sokem: „Sám si mu lehnu pod pěsti.“ [][] Hermann, multiúchylný víceúčelový sluha. Kynologie, vycpávání zvěře i ulovených dívek, aplikace injekcí a odběry krve, znásilňování komorných, nekrofilní sex, gurmánský kanibalismus. Obličejem charakterní David Prachař, povahou Čikatilo. [][] Když z rozpárané chudinky Corinny vytahoval játra, srdce, ledviny... šly na mě mdloby. Když jí šel po žlučníku, zbledla i Faustka. [][] Zajímavě krvavé obrazy i ucho, což by Vincent van Gogh určitě ocenil. Zhlédnuto očima diváka z r. 1988, proto ty 4*. ()

Astaroth12 

všechny recenze uživatele

So Sergiom Bergonzellim som sa zatial stretol iba raz a to práve pri tomto filme. Má to dva dôvody. Jeden je ten, že prevažne točil erotické až pornografické filmy a ten druhý , je , že len asi tri filmy z jeho filmografie majú aspoň titulky. Jeden, ktorý by som rád videl Nelle pieghe della carne je asi jediné giallo od tohto režiséra, a hádam niekedy sa nájde človek, ktorý by naň spravil titulky. A teraz k tomuto filmu. Hneď od začiatku bolo vidieť, že režisér sám nevie čo chce točiť. A dej sa odohráva na stredovekom hrade v krásnej oblasti Abruzzo a práve pre to prostredie tu bola slušná dávka ponurosti a nezabudlo sa ani na cintorín a kradnutie mŕtvoly, čo tiež v gotických horroroch, nie je nič ojedinelé. A keby sa držal tejto linky a do príbehu by zakomponoval šialeného maliara, ktorý zabíja krásne devy, kvoli svojim neukojeným zvrhlostiam alebo aby svojim umením zase raz naštartoval svoju kariéru, bolo by to neoriginálne, ale aspoň niečím reálne. Ale to čo nám milý pán režisér naservíroval, bolo už ukážkový bordel. Lebo do jedného príbehu okrem už spomínaného Gotického horroru, dal aj ghost horor, kanibalizmus, reinkarnáciu či nekrofiliu. Keby sa držal jednej alebo dvoch tém, tak by film bol celkom solídne vygradovaný, ale takto to vyznelo neskutočne chaoticky a nezladene. Dvaja hlavný predstavitelia zahrali ukážkových psychopatov a Gordon Mitchell si rolu nekrofilneho zvrhlíka, hádam aj užíval a zas John Phillip Law tiež vedel kedy sa má tváriť ako psychopatický maliar, ktorý túži po krvi a uznaní. A tie jeho psychedelické stavy boli ukážkovo zvládnuté. V tomto režisér nespravil chybu, práve naopak, urobil dobre, že týchto dvoch dal do kopy , spolu im to nesmierne šlapalo a ešte aj do takého mierne zvráteného príbehu a odvďačili sa mu ukážkovými prevedeniami svojich rolí. Tento film ma aj niekoľko erotických scén, ale zas v podobných filmoch ich býva aj oveľa viac a gore stránka je celkom nenápadná a  aj škoda, že trikovo patrí tento kúsok k tým horším, ktoré sa v Taliansku urodili na konci 80-tok.  Žiadna sláva sa nekonala a takýchto podobných filmov je veľmi veľa aj z 80 rokov a musím aj zdôrazniť, že niektoré sú kvalitatívne celkom niekde inde. Ale zas, keď zoberiem, že tento režisér točil celkom iný štýl filmu, tak až taký prúser to určite nebol, snaha tam bola a tu oceňujem. Odštartoval som Halloweenský horrorový špeciál vo V.R.K diskusii a je to už 31 film, ktorý som mal možnosť vidieť v rámci tejto diskusie a aj keď to nebolo niečo extrémne zaujímavé, som rád aj za tuto možnosť, vidieť film od neznámeho Talianskeho režiséra. Slabé 3*. ()

honajz 

všechny recenze uživatele

Tak asi takhle. Pohledů na kozy - ženská ňadra - si zde člověk užije již od začátku dost a dost, dokonce i na bobry sem tam dojde, takže v tomto ohledu si jako divák nemrava (řečeno slovy 'Šimka a Grosmanna) nemůžu stěžovat. Dokonce i ten základ příběhu by se mi líbil, temný gotický horor o šíleném malíři z děsivého hradu. Jenže podané je to tak naivně a hloupě ("herecké" výkony raději neřeším), až by jeden plakal. Už jen to, že Sibylle odjede jen tak s cizím chlápkem, kterého náhodně potká na výstavě, nedá nikomu vědět a její přítel se po ní neshání, mi přišlo jako hodně neuvěřitelné i na céčkové giallo. Závěrečná scéna je plná takových wtf - kolem lítají duchové, podivné koule, padají obrazy..., ale malíř a jeho sluha jen stojí a melou nesmysly a zcela ignorují, co se kolem děje. Přítel Sibylle a její kamarádka jsou taky zlatí - oba se vybaví revolverem, protože malíři a jeho sluhovi nedůvěřují - aby buď rovnou vběhli do pasti, nebo dokonce přímo vyžvanili, oč jim jde, a revolver vůbec nepoužijí. A samozřejmě klasika, omráčíte padoucha, a místo, abyste ho dorazili, necháte ho, aby se vzpamatoval a přemohl vás. No nic, aspoň jsem si u jedné scény vzpomněl na zabijačky prasete u mé prababičky s pradědou. ()

Reklama

Reklama