Reklama

Reklama

VOD (1)

Obsahy(1)

Neměl zrovna šťastné dětství, a tak rád unikal do světa filmu. Sylvester Stallone v tomhle dokumentu vypráví, jak se vypracoval z outsidera v hollywoodskou legendu. (Netflix)

Videa (2)

Trailer 1

Recenze (144)

kenkaku 

všechny recenze uživatele

Dost jiný dokument o stěhování z LA na Floridu :). Záběry ze stěhování prolínají celý dokument (mimochodem potvrzující, že dokument začal vznikat dříve než Arnoldův). Dokument má naprosto fenomenální pasáže, kde “komentuje sám sebe” (při poslechu záznámů toho co řekl před desítkami let). Hodně mi to připomnělo dokument jak pracoval na předělání čtvrtého Rockyho. Není to jen slideshow mega úspechů a chrochtání jak je ve všem na co sáhne skvělej, ale spíš analýza proč právě Rocky uspěl a prakticky cokoli jiného (v té době) zkusil, ne. A věnuje se tomu celých 55 minut. Pak přijde na řadu Rambo. Na deset minut :). Pak zase zpět k Rockymu… dokument se na první pohled prezentuje jako pouhá pocta jedné filmové frančíze. A i tak ho bude většina chápat. Je to ale jen nástroj, jak vyjádřit vztah se svou rodinou a s tím, co mu život připravil. Posledních 30 minut je asi nejsilnějších. pozn.: pokud někdo viděl “konkurenci” má možnost srovnávat mentalitu a přístup obou herců. Nabubřelý exhibicionismus opájející se vlastní dokonalostí (viz ten komentář jak Slye hrozně  oblaflul - asi aby si mohl pro sebe nechat lepší) vs intimní zpověď o svém životě… ()

choze 

všechny recenze uživatele

Neflixácký dokument o Arniem byl zábavnější a nabídl pestřejší životní příběh (kulturistika, filmařina, politika). I Sly se sice dokáže emocionálně obnažit (vztah s otcem) i mít nad sebou nadhled a dokument vyloženě nenudí, ale není to taková divácká jízda jako u Arnieho (i když Slyovu kariéru tu komentuje mj. Tarantino). Hodně pozornosti se věnuje jeho prosazení se v sedmdesátkách a oběma jeho ikonickým rolím Rockyho a Ramba, ale mnohé jeho další populární filmy 80. (Cobra) a 90. let (Cliffhanger, Demolition Man) jsou trestuhodně opomenuté, stejně jako jeho první dvě manželství. ()

Reklama

CatcherBlock 

všechny recenze uživatele

Vždycky jsem ho měl radši, než třeba Arnolda.... Sly je prostě sympaťák, lepší herec a celkově mnohem lepší a přínosnější filmový tvůrce a chytřejší člověk, navíc líp vypadá. Sly je pro mě opravdová Akční legenda navždy...... Hezkej, dojemnej dokument, kterej nepřináší nic moc novýho, ale místy mě opravdu dojal ()

M.i.k.e 

všechny recenze uživatele

překvapivě intimní, přesto celkem povrchní Slyovo přemýšlivé selfpromo, které mě sice bavilo, ale původně sem od něj očekával trochu něco jiného. Poslouchat Slye bylo zajímavé a informační hodnota není nulová, nicméně bych čekal, že se dozvím víc o jeho filmech, jeho vztahu k nim a když už tu Sly provádí sebezpytování tak třeba i trošku těch negativních věcí (ať už třeba kolem natáčení Ramba - i když to tu je trochu nakousnuto, nebo jeho hvězdné manýry na přelomu osmdesátých a devadesátých let). Ač je Sly schopnější herec, režisér, scénárista a v posledních letech je mi mnohem sympatičtější i jako člověk, tak tentokrát Arnold a jeho dokument těsně vítězí...70% ()

Spiker01 

všechny recenze uživatele

Sly byl u mě vždycky až za Švarcíkem a stejně tak je to u dokumentů, které se nedávno objevily na Netflixu. Zatímco Arnold dostal třídílný dokument, tak Sylvestr pouze 90 minutový film, který ani náhodou nepojme jeho bohatou kariéru, úplně se vyhýbá propadákům a působí spíše jako taková Stallonova seance u psychologa, kde se může vypovídat o svých chmurách a nespravedlnostech, které se mu v životě/na place staly. A ačkoliv jsem to předem věděl, stejně jsem od toho dokumentu čekal více a že bude více šlapat, což mě, překvapilo, že u tak krátkého filmu občas spadl řetěz a chvílemi mě vůbec nezajímalo, o čem převážně Sly a jeho bratr Frank mluví. Co mě ale překvapilo, že v dokumentu vystupuje Tarantino, který s ním nikdy nepracoval, ale z nějakého důvodu jej Sly v profesní kariéře zřejmě ovlivnil více než Schwarzenegger. Jsem rád, že tyhle dokumenty vznikají a obsahují poměrně dost dobových záběrů, snad ten další bude zas o něco promakanější, třeba alespoň jako Beckham. Last Dance nikdo nepřekoná. ()

Galerie (21)

Zajímavosti (2)

  • Píseň, která zní během závěrečných titulků, je „Come On Up to the House“ nazpívaná americkým písničkářem Tomem Waitsem. (sator)

Reklama

Reklama