Reklama

Reklama

Vedlejší produkt

(seriál)
  • Slovensko Vedľajší produkt
Trailer

Epizody(3)

Obsahy(1)

Může být s pomocí nelegálních metod odhalený vrah stíhán? A jsme si před spravedlností skutečně všichni rovni? Hlavní postavou je detektiv Josef (Tomáš Maštalír) z ostravského oddělení vražd, který je za použití nelegálních metod při dopadení brutálního vraha potrestán každoroční rutinní prověrkou nevyřešených vražd. Díky tomu objeví případ osmnáctileté Evy. Tu před dvaceti lety někdo uškrtil v jejím bytě. Do promlčení vraždy zbývá šestnáct dnů a Josef se je rozhodne využít. Jeho touha najít vraha mu nebrání použít metody, které jsou opět na hraně zákona. (Česká televize)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (66)

bourec 

všechny recenze uživatele

Co se týče rukopisu Bebjaka, je poznat na sto honů. Kvalitní režie, kamera, styl vyprávění. I příklon k realnýmu stylu kriminální práce má Bebjak už v malíčku. Já s tím prvním dílem byl jednoznačně mezi 4 až 5 hvězdicema. Bohužel ten druhej díl byl plnej vaty a pomalýho vyprávění. Takže mě napadlo, že to bude v poslední části jízda. Nakonec ale Bebjak. Dál nic, vzhledem k tomu, že je to moderní, tak..................?????????????!!!!!!!!!!!!! 50%. Mrzkejch. ()

Tosim 

všechny recenze uživatele

Otevřený konec je celkem běžný vyprávěcí postup, je otázka, co z něj je a co není oslím můstkem do hypotetickou další řadu. To stejné se týká také jednání hlavní postavy, jakým způsobem rozpohybovala ty vedlejší, aby seriál nakonec dopadl tak, jak jsme ho viděli. A také to, že druhý z případů byl dost upozaděn. Stále se nemůžu rozhodnout, jestli je to deviza, nebo nedostatek Vedlejšího produktu, každopádně vše drží pohromadě jistá režie Petra Bebjaka a korunuje famózní hudba Juraje Dobrakova, já toho chlapa miluju čím dál víc! 70%. ()

Reklama

BoredSeal 

všechny recenze uživatele

Myšlenkově velmi líné drama. Jasně, je to spotřební kriminálka pro lidi, co chtějí na gauči v neděli večer něco nenáročného, cokoliv zrovna jde v TV, ale proč nechtít víc, když už ČT dala příležitost promakaným minisériím Viktora Tauše? Na příběhu se mi líbilo, jak ukazuje, jak hlavnímu antihrdinovi usnadnilo nelegální získávání informací (přístup k datům z telefonních čísel nebo předstírání kontroly pro získání DNA) řešení zločinů, pro diváka je frustrující si představit, kolik pachatelů se nedopadne kvůli legálním překážkám, které mají bránit zneužití takového divokého přístupu. V příběhu to ale slouží jako idylka obhájená tím, že do práce-poslání zapálený kriminalista postupuje skrz pofidérní lidi ke správnému padouchovi, který by jinak unikl. Nedočkáme se situace, která by upozornila, že takový postup nemusí nést ovoce nebo něco podělat. I malá příležitost ukázat a nějak rozebrat, proč lidi nemluvící úplně pravdu při výpovědi nemusí vždy tajit něco strašlivého, je odbytá epizodkou s podezřelým, který tají, že měl rande s chlapem - je to spláchnuté nadávkou "buzerant" a s ani jedním motivem se tu nepracuje. To samé situace na oddělení - hlavní hrdina je toxická postava, za kterou to vždycky vyžehlí submisivní šéfová, kterou nikdo nerespektuje, protože hraje podle pravidel - její hodnota je ale v závěru devalvovaná tím, že se zdá, že není ve skutečnosti moc dobrá policistka a všechny její kroky vedly jen k udržení dobrého místa a kariéry, taková Alena Schillerová místní kriminálky. Příšerné zjednodušování. Maštalíř je cool a herce, kteří by byli schopní hrát nějaké maskulinní borce a přitom vykazovat nějakou vnitřní inteligenci, v Česku očividně nemáme, ale je tady je tady nucený hrát chladného drsňáka, kterého v podstatě asi všichni nesnáší, vtrhne do bytů podezřelých jako gestapák a nikdo to neřeší. Drsnost podle Bebjaka nezachází až do krajní téměř parodie jako u jeho macho bullshitu Stínohra, ale už je to mírně otravné (a hlavně si tvůrci usnadňují práci příliš se nenadřít a nepokusit se udělat něco promyšlenějšího a víc živelnější postavy). ()

bearmeedek 

všechny recenze uživatele

Docela překvapení. Vyšetřování detektivem u nás ne moc obvyklé. Hlavně z časových důvodů obchází předpisy, ale naráží nejen na pochopení nadřízených, ale nečekaně i na krytí zločinu na vyšších místech. A tady spousta lidí nechápe "otevřený konec". Konec je jasně naznačený hned ve dvou směrech. Novináři a ozbrojený a nasraný důchodce. Co se týče nějakého požadavku na dořešení chování policistů ve vedoucí funkci, tak nic. A tak to přece funguje. Takže normální konec - ne otevřený. A za minisérii velká spokojenost. ()

Padme_Anakin 

všechny recenze uživatele

Mýma očima povedená kriminálka, herecké obsazení mi padlo do noty, Tomáš Maštalír a Martin Hofmann jako vyšetřovatelé skvělí, Zuza Stivínová v roli šéfové senzační (občas na kopnutí pod koleno), líbila se mi i Pavla Beretová a Johana Matoušková.. Vyšetřování případu těsně před promlčením a souběžné vyšetřování několika vražd stejnou zbraní bylo zajímavé i poutavé.. Otevřený konec mi tady v tomto případě pasoval... ()

Galerie (92)

Zajímavosti (10)

  • Seriál je inspirovaný skutečným případem. „Přál bych si, abychom dokázali u diváků vytvořit představu, že se dívají na realitu, která se odehrává přímo před jejich očima. Aby se při sledování strachovali o postavy, i když občas nerozumí tomu, co dělají, a ne vždy s nimi souzní, ale v konečném důsledku jim rozumí a chápou je,“ uvedl režisér Peter Bebjak. (SONY_)
  • Na natáčení se průběžně podílelo zhruba 275 komparzistů. (Česká televize)

Reklama

Reklama