Reklama

Reklama

Angel-A

Trailer

Obsahy(1)

Každý máme svého Anděla.  Gangster pařížského podsvětí André má dluhy, vymahači jsou mu v patách, a tak se rozhodne skoncovat se životem. Na mostě, odhodlaný ke skoku, však není sám. Spatří krásnou dívku Angelu, která se chystá udělat to samé. Jejich pohledy se letmo setkají a nádherná neznámá se vrhne dolů. André neváhá, skočí za ní a zachrání ji. Vděčná Angela je pro něj ochotna udělat cokoliv. Když se jí André svěří se svým trápením, kráska ho zbaví všech dluhů. Proč to ale udělala? (oficiální text distributora)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (265)

Willy Kufalt 

všechny recenze uživatele

Anděl, co hulí jako komín! Když komedie, filmová Francie může být často spolehlivým zdrojem. Když lehkonohou romantiku s vysněným koncem, tak nejlépe s nadhledem, vtipem a šarmem. Když fantasy, tak raději kousek z té říše fantazie přímo ve střetu s tím naším lidským světem, než abych se ocital po celý film v zcela cizích galaxích a nadpozemských světech. Když Luc Besson, tak za mě asi tenhle film. Nikdy jsem neměl pocit, že by to mohl být režisér a tvůrce pro mě, ale tímhle mile zasněným kouskem mi vlastně nečekaně sedl. Tématům gangsterského světa nebo prostituce se to věnuje jen v minimální míře, potřebné pro vykreslení temnějších odstínů černobíle vymazlené Paříže a přestože to spočátku tak nevypadá, Angel-A se stále více proměňuje v takovou příjemnou pohádkou pro dospělé. Jamel Debbouze se nevyznačuje jen anomálií v podobě jedné chybějící ruky, ale rovněž zvláštním, osobitým hereckým projevem, kterým tu postavičku pronasledovaného smolaře z podsvětí úspěšně utáhne. Žádné velké dílo se nekonalo, ale svou atmosférou si mě ten film postupně podmanil a bylo mi u něj potěšením. [75%] ()

Nick Tow 

všechny recenze uživatele

Ako milovník čiernobieleho vizuálna, mesta Paríž, ženských s kurevsky dlhými nohami, voyer, fetišista a freudista, som si minimálne do polovice užíval. Ale celá tá androgýnna skladačka sa napokon nespojila, ale dočista rozpadla. Niežeby sa Bessonovi nerozpadávali aj iné filmy, ale pri takomto prostučkom konceptíku to prekvapuje. ()

Reklama

Gilmour93 

všechny recenze uživatele

Nebe nad Paříží vyplivlo okřídlenou modelku, co si musí na holení nohou brát dovolenou. Zadání je jasné, odvést ze scestí arabského podvodníčka, jenž je uvnitř bílá šlapka.. Životní moudra se poztrácela v překřikování jak na tureckém trhu, komediálních vložkách a falešné ctnosti. Kdyby se André na konci probudil na břehu po úvodním skoku z mostu, dávalo by vše mnohem větší smysl. I pro něj.. Kamera Thierry Arbogasta s tisíci odstíny černé i bílé je vlastně jediný důvod, že mou paměť ihned po Angel-A nenavštívil Viktor Čistič.. ()

Othello 

všechny recenze uživatele

Kdyby bylo Bessonovi patnáct, prosim. To bych mu tu juvenilní historku o tom, jak malého zbabělého obšourníka doprovází čtyřmetrový anděl z modelingového mola, aby mu po cestě ukázal, jak si má sám sebe vážit, minimálně respektoval. A to jsem normálně spíš obhájce jeho nevyzrálosti. Nicméně Angel-A působí nesympaticky odfláknutě a neinspirativně. Od člověka, který stojí za filmy jako Subway nebo Nikita, bych očekával, že když má ústřední AndělA demonstrovat svou skutečnou povahu, tak přijde s něčím nápaditějším než levitujícím popelníkem. A tak je to tu se vším. Arbogastova kamera dělá možná pěkný pohlednice, ale je strašně plochá a má téměř po celou dobu jen jeden plán (čestnou výjimkou jsou obě scény z klubů). To z filmu dělá sice prvotřídní promo-reel Rie Rasmussen, ale nic dalšího. Ale já chápu, že kola Europe Corp. se tehdy musela točit promazána inkoustem Bessonových 4 scénářů ročně a Angel-A přesně podle toho vypadá. Je to banální, za dvě noci napsaná báchorka, kterou si už po sobě nikdo nepřečetl a největší zábavu poskytuje jenom v tom, když sledujete, jak se v ní scénárista/režisér projektuje. Tedy jako neurotický permoník s přitažlivou ženou po boku, která ho sice nejdřív učí jak žít, ale ve výsledku on vlastně naučí žít jí, když ona se do něj pochopitelně tragicky v slzách zamiluje. Navzdory tomu, že on za celou dobu neudělá vůbec nic, čím by si zasloužil její přízeň. Leda by jí rajcovalo neustálý trhání za ruku, když ona někam jde. Toho je ve filmu tolik, že by mělo mít vlastní místo v titulkách. ()

kaylin 

všechny recenze uživatele

Dobrý film, který překvapivě potěší i černobílým provedení, kde se Besson ani neuchýlil k tomu, že by na konci použil celou barevnou paletu, i když k tomu děj skoro vybízel. Hezký romantický příběh, který je trochu drsnější, ale možná ne až tak drsný, jak byste si přáli, aby to bylo výjimečné a ne jen zběsilá hra na diváka. ()

Galerie (26)

Zajímavosti (4)

  • Film měl premiéru ve Spojených státech na filmovém festivalu Sundance 2007 . (Terva)
  • Natáčení probíhalo v Paříži, převážně v lokalitách Montmarte a Seine River a také ve studiu Eclair. (Terva)
  • Jamel Debbouze je ve skutečnosti jen o 13 cm menší než 178centimetrová Rie Rasmussen. Scéna pod mostem, kde je možné výškový rozdíl zaznamenat, je umocněna schodem, na kterém Rie Rasmussen stojí. Svo roli hrají i hereččiny lodičky s podpadkem. (smith22)

Reklama

Reklama

Časové pásmo bylo změněno