Režie:
Eli RothScénář:
Eli RothKamera:
Milan ChadimaHudba:
Nathan BarrHrají:
Lauren German, Bijou Phillips, Roger Bart, Richard Burgi, Heather Matarazzo, Stanislav Ianevski, Milan Kňažko, Zuzana Geislerová, Jay Hernandez, Jordan Ladd (více)VOD (3)
Obsahy(1)
Ve filmu Hostel II sledujeme tři mladé Američanky, které pod vedením exotické a okouzlující známé z Evropy vydávají z Říma na společný víkendový výlet do lázní s příslibem odpočinku, zotavení a posílení svých přátelských pout. Najdou dívky to, co hledají? Nebo se staly obětí klamu, následkem kterého se z nich stanou pouhé loutky v rukou úchylných a privilegovaných lidí z celého světa, kteří na stejné místo cestují potají za účelem ukojení svých příšerných potřeb a tužeb? (oficiální text distributora)
(více)Videa (4)
Recenze (465)
Stejně tupé, hloupé, povrchní a nudné jako minulý díl, ale s jedním rozdílem, že tu je aspoň na pár minut cítit snaha o horor( scéna s kamarádkou Bladea mluví za vše). Je tu strašně věcí špatně a doufám, že někdo Eli Rotha zavře do nějaké malé místnosti tak na 10 let. Třeba dá dokupy něco opravdu zajímavého (aspoň tři hvězdičky, zkus to Eli!). Určitě není dobrý nápad jezdit do ČR nebo SK a točit zde s ne-herci horory, které jsou totálně špatné. raději si tyhle trapnosti točte v Americe, protože jinak si o nás inteligentní američané budou myslet jaká jsme divná země plná "srandy", krve a vraždění( a to nám maličko pošramotí pověst). ()
Rothova prvotina Cabin Fever mě příjemně překvapila. jeho druhý projekt Hostel rozesmál, protože české scenerie, Michal David a brutalní vraždy za peníze v zaostalem Slovensku byla kombinace která se minimalně od druhého Howling neviděla. Zato třetí v pořadí - pokračování Hostelu mě hodně sklamalo. A i já jsem konečně procitnul - ano Eli Roth je velkohubý břídil který kromě nechutností nic neumí. Žádné napětí, už vůbec ne gradující atmosféra. Tentokrát to nebyla ani sranda. O mašinerii fabrik na smrt jsem se taky dozvěděl velký kulový. Pořád jen kecy, kecy, kecy a slovenské dožínky za doprovodu lidovek. Uff!!! A abych nezapomněl tak dvě opravdu nechutné vraždy. Proč dávám tedy jednu hvězdičku? Za totalně přepálené pětiminutové finále s velmi netradiční (skoro) vraždou a frajerský obrat hlavní hrdinky. Jinak bída. ()
Rothove ego veľmi výrazne prerástlo jeho talent a schopnosti, ešte že sa ho zhostil "božský" Quentin, inak by po ňom ani pes neštekol...Hostel II je sajrajt, ktorý sa skladá z absolútne neinvenčnej a nudnej prvej polovice a druhej polovice kde sa Roth snaží šokovať a znechucovať- len pre efekt samozrejme...Bez nejakého kontextu, zmyslu, atmosféry, napätia..Tá jedna * je za cigánčatá, jeden asi minútový záchvat smiechu čo mi spôsobila asi 10 sekundová "bábkohra" v slovenčine (geniálne!!!) a v celku originálne využitie ľudovej hudby. Inak je to desivá sračka a je smutné, že takého filmy trhajú rekordy návštevnosti (nielen) v amerických kinách... ()
Znova sračka, ale smrdí menej ako prvý diel. Ale stále je to sračka, ktorá smrdí. Zlepšenie o päť percent. Byť na mieste amerických divákov, tak už v živote nerozmýšľam o návšteve Slovenska, čo je veľká škoda, že práve takáto reklama sa k nim dostane prostredníctvom filmu. Ako kompenzáciu by som povinne pustil po filme päťminútový dokument o 'krásach Slovenska'! :) Ale k filmu. Príbeh znova nemá čo ponúknuť. Je to len ďalší umelý námet, bez štipky originality, dialógy sú pod úrovňou detských konverzácií v materskej škôlke. To jedno zrnko originality sa dokotúľalo k posledným desiatim minútam, ktoré konečne začali vyzerať, ako horror, zvyšok filmu je len roztiahnutý začiatok rozprávky - veta 'kde bolo, tam bolo, za siedmimi horami, za siedmimi dolami, v postkomunistickom Slovensku, kde žijú len rómovia, kanibali, nechutní zvrhlíci; oslavujú sa dožinky, ktoré pripomínajú americký halloween a na týchto oslavách sa tancuje v českých krojoch na české ľudové pesničky; býva sa v hoteloch, kde sú na izbách s päťdesiatročnými televízormi; všetci hovoria po anglicky'. Toť objektívny pohľad na súčasné Slovensko. Jediné, čo korešponduje so Slovenskom je BMW s poznávacou značkou BA. No a byť na Quentinovom mieste, strčím si hlavu do piesku, takáto reklama by mi bola urážkou. 20%. ()
Mám rád úchylný filmy a tenhle byl nakonec jedna radost. Jedničku už si vybavuju spíš mlhavě, takže se od ní můžu vesele odprostit. Tohle je pro mě zatím nejlepší Eli Roth... Dobře natočený film s dobře zvrhlým humorem (snídaně pro kočku, cikánský haranti, nůžky a fotbálek v závěru, asi nechtěně i Slovenský Krumlov...) a stejně zvrhlým násilím (dámská jízda s kosou při svíčkách, poprava dítěte, kanibal), který baví od začátku do konce (na ten konec zvlášť). Klíčem je dívat se na to jako na nenáročný béčko, hezky s nadhledem. A asi taky mít jen minimální očekávání. We're the normal ones. (screeny) ()
Galerie (103)
Zajímavosti (12)
- Ve filmu se objevuje část písně „Commando X“ od Dixxx. (M.Fish)
- Když budete dávat pozor, mezi uřezanými hlavami uvidíte tváře režiséra Rotha i producenta Quentina Tarantina. (imro)
- Jay Hernandez (Paxton) přinesl do filmu svou umělou mrtvolu, kterou Eli Roth již použil ve fiktivním traileru Thanksgiving (2007), přiloženém ke "dvojprogramu" filmů Quentina Tarantina a Roberta Rodrigueze Grindhouse: Auto zabiják (2007) a Grindhouse: Planeta Teror (2007). (imro)
Reklama