Režie:
Olivier AssayasScénář:
Olivier AssayasKamera:
Yorick Le SauxHrají:
Asia Argento, Michael Madsen, Kelly Lin, Alex Descas, Joana Preiss, Kim Gordon, Carl Ng, François-Renaud Labarthe, Stephen Shan-tat NgObsahy(1)
Italka Sandra (Asia Argento), žijící v Londýně, udržuje vášnivý vztah s bývalou veličinou v oblasti financí Milesem Rennbergem (Michael Madsen). Jejím druhým milencem je nájemný vrah, který se chystá Rennberga zabít. V pozadí však za nitky tahá manželka druhého milence... (Bart)
Videa (1)
Recenze (21)
Ptákovina..Nicneříkající thriller, který má ke kvalitě škaredě daleko. Při sledování jsem se vyloženě nudil, když pominu určité sexuálně laděné pasáže, film nenabízí nic, jen podvody, zabíjení. Snímek začíná v určitém místě, neznáme souvislosti, důvody. Pro lásku je schopen člověk zabít, ale pro peníze udělá i ubožák cokoliv. Film se vleče, je chaotický a nezajímavý. Nic pro krásnou duši diváka. ()
"Promiň. Nějak si tě jako oběť neumím představit." Erotický thriller? Tak určitě. Pokud tedy erotický znamená nudný, zmatený a ukecaný. Jenže za mých mladých let to chtělo ještě něco žhavého. A tady se na můj vkus žhavilo proklatě málo. Takže hvězdy dávám za to, že mě to neustále drželo ve fázi pernamentního zmatení a za asijskou kočku Sue, se kterou bych si rád střihnul duet při karaoke. S hlavní hrdinou Sandrou však nikoli, neboť s psychicky narušenými jedinci mi není dobře. Ani s nahými. ()
Bude stačit, když tenhle snímek uložím do škatulky s nápisem "divný" a víckrát se na něj nepodívám? Asi ne, takže... Zpočátku strašně utahané...nehne se ani stéblo trávy a pak najednou bác bác a je po Michaelu Madsenovi. Některé okamžiky mi příjdou fakt úplně ujeté... Nevím - francouzskou kinematografii miluju a Asii Argento mám ráda už od doby Královny Margot, ale tenhle film mi vážně nesedl. ()
Pre rezisera nie netypicky multilingvisticky projekt pozerajuci sa na zaner thrilleru nezanrovymi ocami. Tam kde by sa vacisnou v modelovom zanrovom filme strihalo, tam Assayas nechava plynut obraz dalej. Vznika akasi filmova nepribehovost, ktora ovsem o to silenjsie nachaza vazby na realnost skutocnu, kde kauzalna logika si podava ruku s emociami. Nie vzdy pocas filmu to bolo moje kafe, ovsem specialne smerom ku mne tu boli dve neodskriepitelne pozitiva: Asia Argento a Hongkong ;-) Po pozreti citim urcitu podvratnost filmu, s ktorou si za cas dam mozno este druhe kolo. 70% ()
No sakra, tak vám nevím. První půle (jakési realistické romantické drama), odehrávající se ve Francii mě dost bavila. Užíval jsem si vymazlené dialogy mezi Sandrou a Milesem (a samozřejmě také jejich sexuální hrátky), ale po přesunu do Hong Kongu (thriller/drama) to trochu ztrácí šmrnc a stává se to klasickým thrillerem, kterému trošku pomáhá to, že divák vlastně celý film neví, která bije. Nedá se filmu upřít jistý specifický, zvláštní, osobitý a lehce originální přístup k žánru a vyprávění, ale čím více se film blížil ke konci, tím méně mě bavil. ()
Galerie (16)
Zajímavosti (1)
- Assayasovou první volbou pro název filmu byl „Departed“, ale jelikož stejný titul použil Martin Scorsese pro svůh tehdy nový film (v češtině Skrytá identita, 2006), rozhodl se jej nakonec změnit na Boarding Gate. (WernerDMZ)
Reklama