Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Televize Nova a slovenská televize Markíza se spojily a svým divákům přinášejí jedinečný projekt. Během příštího půl roku budou hledat SuperStar, která vzejde z hlasování českých a slovenských fanoušků. Spojení dvou zemí do jedné soutěže dává velkolepé show nový rozměr. Hlavní myšlenkou projektu je spojit dva blízké národy ve snaze najít nový pěvecký talent, který překročí hranice své země. „Česko Slovenská SuperStar je pro Novu i Markízu dosud největším společným projektem. Poprvé v historii budou svou pěveckou hvězdu hledat dvě samostatné země společně. SuperStar na rozdíl od Testů národa, fotbalu či hokeje nebude o vzájemném souboji Čechů a Slováků, ale o společném hledání hvězdy, která oslní diváky v obou zemích. Věřím, že hledání bude nakonec úspěšné a že se při něm navíc budeme skvěle bavit,“ říká generální ředitel TV Nova, Petr Dvořák. Výherce soutěže získá kromě titulu SuperStar exkluzivní nahrávací smlouvu a roční televizní kontrakt na 100 000 eur! Do poroty tentokrát usedne hvězda německého showbyznysu Marta Jandová, česko-slovenská zpěvačka Dara Rolins a zpěváci Pavol Habera a Ondřej Hejma. Moderátorskou dvojicí bude Adela Banášová a Leoš Mareš. (oficiální text distributora)

(více)

Recenze (361)

Amroth666 

všechny recenze uživatele

Říkal jsem si : Bude to jako všechny Superstar? Bude to zase chvilková epidemie, která nakazí diváky a ti soutěžícím pošlou hlas? Ne! Jsem rád, že tyto dva státy se daly do hromady a udělaly z toho více než jen Superstar. K začátku soutěžě - ohromné množstí lidí, které nemá pěvecký talent a sere se tam, aby se zvíraznil.Vadila mi opět ta hvězdná pěchota, kterou pak nakonec ve finále ještě zvíraznili. Je až hrozné, jak za ty dva měsíce tolik soutěžících v sobě našlo nenávist a začlo nenávidět dobře sestavenou porotu s asi nejlepší Martou Jandovou, která byla myslím si nejvíce upřímná z celé poroty. Naopak v porotě mi nejvíce vadila umělá Dara Rolinc, která měla ohmoně nečisté svědomí a hodně soutěžících na ní bylo naštvaných. Př.: Když vypadl JAN Bendig, tak ona se jen usmívala a přitom nechtěla, aby právě on vypadl. Dále okomentuji Leoše s Adélou, kteří s přibívajícím časem šli s humorem hodně dolů a poslední kola byla takovým moderátorským propadákam. Nechápu, proč ve finále nebo finálové dvanáctce byly u dobře připraveného místa dole davy těch malých dětí, které když se mělo vyřazovat pořád pištěly a vše jen kazily. Teď už se přesunu na samotné pěvecké výkony, které byly krásné a některé byly pro mě velkým hudebním zážitkem. Největší hlas měla asi Leona Šenková, Martin Chodůr a Jan Bendig. Upřímně mi bylo úplně jedno, kdo to vyhraje, ale určitě bych nikomu neposlal SMS.Jsem rád, že to vyhrál Chodůr, protože nebyl příliš namyšlený, arogantní a vždy si odzpíval to své. ()

stration odpad!

všechny recenze uživatele

Tato Superstar posunula naši zábavu zase hlouběji do bahna (chcete-li do prdele). Největší katastrofa je Jandová! Ta ženská snad půl roku nešukala. Její sexuální narážky na každého normálně vypadajícího soutěžícího jsou příšerné, stejně tak rozebírání vlastní menstruace. Po dlouhé době jsem se strašně styděl, že jsem alespoň dvě pokračování shlédl. ()

Reklama

6thSun 

všechny recenze uživatele

Zamlouvá se mně tady ten rychlej striptýz charakterů, normálně u někoho někdy nevíte, jestli je to opravdu kretén (kráva) nebo se nad něj (ní) jen nemístně povyšujete, tady se to vokáže hned a ještě se tomu kreténismu můžete bez výčitek (teda dle nátury) tlemit. Jako celek je to ale žalostný a jakmile se začne zpívat čistě pro mobilní operátory, je to jasnej odpad!. ()

ripo 

všechny recenze uživatele

skúsim si tipnúť aké bude finále .... Jeden Čech a jeden Slovák .... Alebo že by som sa 3 mesiace vopred mýlil. Asi nie. Veď sa bude jednať o férové hlasovanie o tom, ktorého telfónneho operátora máme radi .... (20.9.2009) Dnes, 14.12.2009 mi to ani nepripada ako zahada, ale pred troma mesiacmi som to už predpokladal. Dalo sa to aj inak ? Odpovedám si : NIE ! ()

Gilmour93 

všechny recenze uživatele

A máme to tu zase.. Soutěžící se potřebují zviditelnit, splnit sen, nebo ztrapnit, komerční televize potřebují větší koláč sledovanosti a více grošů z reklamy, Leoš potřebuje nový rudý vůz z Maranella, náctileté fanynky potřebují nový idol k trhání rodidel a konzumní TV diváci to jen zkrátka potřebují k večerní pohodě. Finalisté v drtivé většině skončí v zapomnění nebo na Sámerově birthday party s lajnama koksu a slízáváním šampaňského z pupku luxusních prostitutek a za pár let je tu ta show nanovo. Zajímalo by mě, kolik procent zdejších hodnotitelů "odpadem" to pokrytecky sleduje.. ()

Galerie (9)

Zajímavosti (15)

Reklama

Reklama

Časové pásmo bylo změněno