Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Beth (Jaime King) chce spolu s manželem (Frank Grillo) oslavit nastěhování se do nového domu, který před pár měsíci vydražili, a tak uspořádají pro pár přátel večírek. Oslavy netrvají dlouho a na prahu nově zrekonstruovaného domu se objevují jeho původní a ne zrovna spořádaní obyvatelé, kteří vůbec netušili, že přišli o svůj domov. Když na sebe obě skupiny nevyhnutelně narazí, začíná nepředstavitelný teror.... (Krouťák)

(více)

Videa (3)

Trailer

Recenze (282)

kingik 

všechny recenze uživatele

Maminka má narozeniny a co lepšího jí k její oslavě dát, než večírek plný násilí a teroru. Ani nepoznáte, jestli má maminka radost nebo ne, ale její dva synáčkové se umí perfektně vyřádit na nebohých účastnících večírku, na kterém místo šampaňského poteče krev. Darren Lynn Bousman je jedním ze specialistů na hororový žánr a jeho subžánry. Překvapivě není to takový šílenec, jak by si někdo nezasvěcený o něm mohl myslet. Látku, která je remakem staršího filmu, který u nás není příliš známý, převedl do dnešní podoby velmi razantně, a s nikým se nemazlil ("nemazli sa s nima, hoši, tady se bude hulit jenom z komína!") tak to bylo z jiného filmu, ale přesto je znát, jak Bousman otálel s násilím prezentovaném v tomhle filmu. Není to až tak drsný film, jak bych od něj očekával. Občas mu chybí nadhled oproti originálu, ale zase umí udržet dynamiku a vést film do občasného extrému. Kdyby v něm setrval, byl bych nadšený ještě víc. Vybraní herci ok, Rebecca De Mornay celkem přesvědčivě "ujetá" dáma, ale přes "mírnost", jakou film nakonec dostal, ho rozhodně nedoporučuji slabším povahám ani lidem po infarktu. Bousman by se klidně mohl stát expertem na násilí, ale například na vyloženě šíleného kolegu Gense mu ještě něco málo schází, ale jinak si oba s klidem mohou podat ruce. 100% ()

-bad-mad-wolf- 

všechny recenze uživatele

Darren Lynn Bousman, rutinnér na poli zapomenutíhodných béček, naštěstí ještě dovede zařídit, aby film vypadal trochu k světu. Oukej. Technicky vzato prostě asi dobrý, nepopíram - já si ale nevzpomínám, kdy mě naposled film tak hrozně rozčiloval vším, co se na plátně děje. Kdo napsal tuhle imbecilní hovadinu? Co? A proč? Při sledování jsem se cítil hloupěji, než když mě anonymní santusák na nádraží upozornil, že mi někdo plivl na nohavici a já si uvědomil, že jsem si jí poslintal sám! Ne, vážně - začátek OK. První konfrontace se zločinci taky. Jenže pak přijde ta protivná megera, která má z nějakého důvodu u všech obrovskou autoritu a začne pindat svoje moudra o rodině, která VŠICHNI žerou. Je docela komické sledovat, kterak se partě chlapů, jež se dle všeho už léta pohybuje na dráze velkého zločinu, třesou kolínka před maminkou a bez jejího slova si nezavážou ani tkaničku. Tady ovšem není problém v podstatě myšlenky - v buranské exploitační pecce Storm Warning to samé šlapalo jako hodinky - problém je v absolutní nevěrohodnosti charakterů a jejich chování. Nevěřil jsem nikomu ani nos mezi očima. Pokud to měl omluvit nadhled či humor, pak pro změnu nevěřím ani tvůrcům, jelikož jsem žádný nadhled jednoduše nepostřehl. Většinu času skoro všichni působí teatrálním, směšným, hloupým a nepravděpodobným dojmem, který je vydáván za psychologický teror; scénář si navíc hází klády pod nohy používáním všech myslitelných thrillerových klišé (a že jich v přepálené stopáži tohohle megadíla je jak much). Scéna s děvčaty u bankomatu měla připomenout Saw, na němž se Bousman "udělal"? Absurdní rámeček s krádeží dítěte v nemocnici - proč? Když si v závěru blondýnka s maminkou začnou rozbíjet talíře o hlavy a jedna na druhou křičet, že brání svou rodinu, což je nepopsatelně vtipná komediální vložka (nechtěná), zauvažoval jsem, nakolik by tahle šílenost fungovala jako parodie na spřízněné thrillery. To by ji ovšem nesměl točit Bousman a parodická stránka věci by musela být skutečně přítomna. SPOILER: Pointa spočívá v tom, že šest nevinných lidí umřelo jen proto, že manžílek nechtěl přiznat nevěru a schované peníze. Ano, taky bych váhal, kdyby kolem mě banda psychopatů zabíjela moje kamarády a vzduchem poletovaly kulky. Co je tohle za prohnilou módu, cpát do filmů podobně stupidní morální "dilemata"? Objektivně bych dal asi dvě hvězdy, to jen tak pro ty, kteří by mi chtěli říct, že jsem film vůbec nepochopil a že jsem idiot. Nakonec si za to můžu sám, pustit si po Serpicovi a Zodiacovi takovouhle paštiku, to už zavání sebetrýznitelstvím. Ale já to nečekal! ()

Reklama

Krouťák 

všechny recenze uživatele

Yop, takhle nějak si představuju správnej masakr (na plátně). Je vidět, že se Bousman v tomhle směru při režírování několika pokračování série Saw opravdu něco přiučil. Podobných filmů je totiž spousta a mají tendenci spolu splývat. Tohle není ten případ. U Mother's Day nikdy nevíte, kdo zrovna zaklepe bačkorama, nebo co zase onu mile tvářící se maminku napadne za zvrácenost - smekáme před psycho výkonem R. D. Mornayové - 80%. PS: Pokud se vám její výchova ratolestí zdála neortodoxní, mrkněte se na Špičák a pak teprv kruťte hlavou ;). ()

misterz 

všechny recenze uživatele

Vynikajúci rukojemnícky thriller, ktorému k dokonalosti chýba iba málo. O horore by som v tomto prípade nehovoril. Aj keď to nebolo tak násilnícke, alebo krvavé ako bol napr. The Last House on the Left, snímok má však iné kvality. Úvod je pomalší a priemerný, čo nezmení ani príchod grázlov, ale odkedy sa zjaví "matka" začne tu vládnuť hustá psycho dusnota. Rebecca De Mornay bola jednoducho úžasná, z filmu sa vďaka nej stalo výborné rukojemnícke pošušňáničko, ktorému sa darí brnkať na psycho notu diváka. U mňa veľká spokojnosť, odporúčam každému fanúšikovi tohto žánru. 85/100 ()

castor 

všechny recenze uživatele

První desítky minut výborné, doslova náběh na žánrovou událost roku. Za některé scény se režisér tří dílů série Saw Darren Lynn Bousman vůbec nemusí stydět. Ba naopak. Pevnou půdu pod nohama mu ale sráží scénář a přepálená délka. Zhruba v polovině se totiž diváctvo musí jednoznačně rozdělit. Jedna půlka nechce vidět nelogické chování postav a užívá si slušivou atmosféru, druhé polovině začíná neuvěřitelně vadit, že sebemenší vzepření skupinky lidí (mnohdy třeba šest přátel vs. jeden ne vždy úplně pozorný psychopat) nepřichází. Prostě jednání postav, které je mohlo ze sraček dostat o poznání dřív (a s výrazně nižší úmrtností), začne záhy vadit. Bousman, který jindy a jinde ujíždí na rozpadajících se obličejích a vyhřezlých střevech, tu a tam vzpomíná právě na časy minulé – a to zcela zbytečně (jestli do třiceti vteřin jedna sejme druhou, tak ji nechám naživu) a hlavně bezduchým mlácením a ponižováním rukojmích děj protahuje. Někdy to funguje na jedničku (hlavně psychické tlaky ze strany matky), jindy to nepěkně dře. Tvůrci tak tlačí hlavně na diváka, aby bolest obětí prožíval intenzivněji. Jenže s ohledem na logické výtky to tak úplně nejde. Herecky místy velmi povedené, Rebecca De Mornay nechává vzpomenout na duševně narušenou z Ruky na kolébce a Alexa Vega z dob Spy Kids nesmírně sympaticky vyrostla!! Btw. finálová tečka je opět absolutně zbytečná!! ()

Galerie (7)

Zajímavosti (7)

  • Film sa natáčal vo Winnipegu (Manitoba, Kanada) len 27 dní. (Arsenal83)
  • Jaime King si počas tretieho dňa nakrúcania zlomila kostrč. (U_S_O)
  • Režisér Bousman uviedol, že film ešte zahŕňal 20-minútovú scénu, ktorú z filmu vystrihol, pretože mu nesadla do celého toku filmu. Ako však tvrdí, bola to najlepšia a jeho obľúbená scéna. (Arsenal83)

Reklama

Reklama