Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Beth (Jaime King) chce spolu s manželem (Frank Grillo) oslavit nastěhování se do nového domu, který před pár měsíci vydražili, a tak uspořádají pro pár přátel večírek. Oslavy netrvají dlouho a na prahu nově zrekonstruovaného domu se objevují jeho původní a ne zrovna spořádaní obyvatelé, kteří vůbec netušili, že přišli o svůj domov. Když na sebe obě skupiny nevyhnutelně narazí, začíná nepředstavitelný teror.... (Krouťák)

(více)

Videa (3)

Trailer

Recenze (282)

misterz 

všechny recenze uživatele

Vynikajúci rukojemnícky thriller, ktorému k dokonalosti chýba iba málo. O horore by som v tomto prípade nehovoril. Aj keď to nebolo tak násilnícke, alebo krvavé ako bol napr. The Last House on the Left, snímok má však iné kvality. Úvod je pomalší a priemerný, čo nezmení ani príchod grázlov, ale odkedy sa zjaví "matka" začne tu vládnuť hustá psycho dusnota. Rebecca De Mornay bola jednoducho úžasná, z filmu sa vďaka nej stalo výborné rukojemnícke pošušňáničko, ktorému sa darí brnkať na psycho notu diváka. U mňa veľká spokojnosť, odporúčam každému fanúšikovi tohto žánru. 85/100 ()

castor 

všechny recenze uživatele

První desítky minut výborné, doslova náběh na žánrovou událost roku. Za některé scény se režisér tří dílů série Saw Darren Lynn Bousman vůbec nemusí stydět. Ba naopak. Pevnou půdu pod nohama mu ale sráží scénář a přepálená délka. Zhruba v polovině se totiž diváctvo musí jednoznačně rozdělit. Jedna půlka nechce vidět nelogické chování postav a užívá si slušivou atmosféru, druhé polovině začíná neuvěřitelně vadit, že sebemenší vzepření skupinky lidí (mnohdy třeba šest přátel vs. jeden ne vždy úplně pozorný psychopat) nepřichází. Prostě jednání postav, které je mohlo ze sraček dostat o poznání dřív (a s výrazně nižší úmrtností), začne záhy vadit. Bousman, který jindy a jinde ujíždí na rozpadajících se obličejích a vyhřezlých střevech, tu a tam vzpomíná právě na časy minulé – a to zcela zbytečně (jestli do třiceti vteřin jedna sejme druhou, tak ji nechám naživu) a hlavně bezduchým mlácením a ponižováním rukojmích děj protahuje. Někdy to funguje na jedničku (hlavně psychické tlaky ze strany matky), jindy to nepěkně dře. Tvůrci tak tlačí hlavně na diváka, aby bolest obětí prožíval intenzivněji. Jenže s ohledem na logické výtky to tak úplně nejde. Herecky místy velmi povedené, Rebecca De Mornay nechává vzpomenout na duševně narušenou z Ruky na kolébce a Alexa Vega z dob Spy Kids nesmírně sympaticky vyrostla!! Btw. finálová tečka je opět absolutně zbytečná!! ()

Reklama

AlistairMir 

všechny recenze uživatele

Neplodná a navíc šílená. No to je kombinace doslova vražedná. Avšak přesně taková matka se v tomto filmu vyskytuje a když už děti nemůže rodit tak je alespoň aktivně krade z porodnic a vychovává z nich další psychouše. No a tyto její "dětičky" zpackaj loupež a jdou se k mamince schovat. Problém je, že ztratili mobil a nemohli tak mamince zavolat že přijedou (asi neexistují telefonní budky) díky tomu dorazí do baráku který už jim neříká PANE a novejm majitelům kteří zrovna kalej s přáteli tak trochu zkazej den. Nelogického chování je ve filmu hromada. Všechny postavy jsou totálně dementní s vyjímkou doktora. Ale film nenudí, záporáky jsem nenáviděl (obzvlášť toho uječeného blba s IQ tykve co pořád mává bouchačkou) a dočkal se i nějakého toho mordu i když nic extra to nebylo jelikož se k mé nelibosti hlavně střílí. Napětí to ale má hodně slušné a závěr byl také povedený takže za mě doporučuji. ()

iolaos 

všechny recenze uživatele

Po shlédnutí tohoto mišmaše mé sympatie neochvějně patří nadále originálu. A irituje mě, že se opět po provalení Bousman uchýlil do defenzívy s prohlášením, že jeho Den matek není spojen s tromáckým entertainmentem žádnou pupeční šňůrou, ale má s jeho slavným osmdesátkovým trashem „pouze a jenom“ totožný název. Hm, tvůrce je sobecký direktor s hovnooriginální produkcí založenou na parazitování na úspěšných snímcích a hamouní nad výdělky. Chvíli byl klid. Byl permanentně vyvalen na otomanu, rád zíval a dlouho chtěl spát, jenže prachy došly a tak musel z gauče vstát. Udělal to asi takhle: před první klapkou sezval své kumpány do archiválií béčkových dřistů, uspořádal jim bujarou pitku a přesvědčil je, že další kousek bude myšlen opravdu "smrtelně" vážně. Výsledek je, světe div se, opět mizerný. V první čtvrtce (do příchodu mámy) jsem sledoval otravné přehrávání herců utlačovatelů (vraj terror, hovno!), ba co hůř; ihned po matčiným vstupu na ekran začalo hrozné inferno trapáren. Tohle že mělo být sociopatické psycho s matkou u kormidla? Ale dejte pokoj. Nechce se mi věřit, že tohle spolklo i místní hororové osazenstvo československé filmové databáze .. ()

Pepinec 

všechny recenze uživatele

Proboha jakej teror nebo horor? Od začátku tady všichni chtěj umřít a podle toho se taky chovaj; tomu se neříká teror, nýbrž plnění přání. Nechci po filmech aby měly červenej diplom z Harvardu, ale je dobrý vědět aspoň to, jaký se ve slově logyka píše i. Každopádně po tomhle kolotoči 100+1 nejdebilnějšího chování filmovejch postav bude každý další vymejšlení gratulace ke Dni matek procházka růžovým sadem. ()

Galerie (7)

Zajímavosti (7)

  • Keď Ike (Patrick John Flueger) vezme Beth (Jaime King) k bankomatu, je vidieť meno Wichita Bank. Film bol inšpirovaný skutočným zločinom, ktorý sa stal vo Wichite v Kansase: Dvaja bratia sa vlámali do domu, len aby ich prekvapil majiteľ, jeho priateľka a ich priatelia. Bratia obete olúpili, znásilňovali ich a mučili a potom všetkých okrem jedného zavraždili. (Arsenal83)
  • Film sa natáčal vo Winnipegu (Manitoba, Kanada) len 27 dní. (Arsenal83)

Reklama

Reklama