Reklama

Reklama

Reklama

  • Rusko Branded (více)
Trailer 1

Obsahy(1)

Díky globální dohodě, firmy převzaly kontrolu nad lidskými mozky a lidem byla naočkována pasivita, závislost a totální poslušnost. Jediná osoba, která se postavila proti těmto skrytým silám je Misha Galkin (Ed Stoppard). Začíná tak boj o pravdu, která rozhodne o dalších osudech lidské populace. (LIVINGDEAD)

Videa (3)

Trailer 1

Recenze (15)

honajz 

všechny recenze uživatele

Když tvůrci na něčem ujížděj, dopadne to takhle. Myšlenka není nezajímavá, ale film se k ní dopracovává dlouho a těžce, přes různé nedopracované náznaky, a nakonec i přes doslovné animace čehosi, jakýchsi reklamních bludů, což vypadá spíše směšně než jako hrůza a děs, proti čemuž je nutno bojovat a vybojovat zákaz reklamy. Leelee opět ukáže sem tam kozy, ale jinak je to prostě film proti vymývání mozků reklamou, který chce říct, že často nevíte, co je vaše myšlenka, a co vám vnutila reklama, ale dělá to prostě blbě a nekoukatelně. ()

Facerr 

všechny recenze uživatele

Pááni, to bylo ale skvěle ujetý! Není náhoda, že tenhle film je z Ruska. Slušně to parafrázuje kapitalistickej konzum plnej oveček závislejch na "cool zboží" verzus neznačkovej "komunismus". V happyendu není nikdo víc, nebo míň podle toho, jakou má značku. To je pravděpodobně silná pointa tohohle bijáku. Všechno je netradiční, včetně vyprávěcích pasáží. Některý části jsou sice trochu zdlouhavý, ale do celkovýho konceptu docela dobře zapadaj a to i přes jejich zvláštní zpracování. Moc sympaticky se celým dějem prolíná vztah hlavního "osvícence" se sympatickou Leelee, která hraje jako dobře vyladěný ukuLeelee. Btw. zajímalo by mě, kolik toho scénárista při vymejšlení tohohle příběhu vyšňupal:) ()

Reklama

Moena 

všechny recenze uživatele

Nápad super, provedení otřesné. Snad první celá hodina filmu je neskutečně rozplyzlá. Dlouze sledujeme něco co stačilo jen naznačit a koukáme na naprosto s dějem nesouvisející flashbacky. Když konečně přijde na to, o čem celý film je - to jest značky, odbude se to pár barevnýma bublinama a konec. Jako by se někdo snažil tu myšlenku o hypnotizující reklamě vzít a nějak originálně jí prezentovat a představit lidem, kteří jí pořád nevěří, ale neví jak to udělat. Konečné řešení je spíš utopií, ale rozhodně bych neřekl, že špatnou. Takovou vcelku originální a zajímavou. Takže závěrem: kopec nudy, sterilní scénář, neotřelá myšlenka (která si zaslouží šířit mnohem víc) a tedy koukatelná poslední půlhodinka plus skvělý Ed Stoppard v hlavní roli. ()

Johnny.ARN 

všechny recenze uživatele

Keď sa Rusáci nafetujú, zakúruje im to a toto z toho vznikne. Pochopil som o čom im išlo, ale konzistentnosť filmu je úbohá. Zachraňujú to len cecky Sobieskej a aktuálnosť témy. Ale musia sa ešte veľa učiť, aby to bolo pozeratelné a plnohodnotné aj pre európskeho diváka, o americkom ani nehovorím. 1 z 5 ()

n3uro 

všechny recenze uživatele

Myšlenka zajímavá (i když mně to nepřišlo až tak originální...), scénář trochu kostrbatý, provedení otřesné. Samozřejmně film doslovně vypovídá o dnešním marketingu a v podstatě o jednom ze světových problémů, to není tajemstvím snad už nikomu. Jen je škoda že rozpočet nebyl větší nebo scénář nedostal do ruky někdo s většíma zkušenostma. Škoda, mohl to bejt pěkně hustej mindfuck. P.S.: Trailer je sakra lepší a to nejen qr kódům vedoucím na... Kdo chce, ten si to najde :) ()

Galerie (32)

Reklama

Reklama