Reklama

Reklama

Půlnoc druhého dne

  • Hongkong Na ye ling chen, wo zuo shang le wang jiao kai wang da bu de hong Van (více)

Obsahy(1)

Sedmnáct obyvatel Hongkongu cestuje nočním spojem. Podivné věci se začnou dít ve chvíli, kdy autobus projede tunelem a ocitne se ve zcela vyprázdněné ulici. Pasažéři si brzy uvědomí, že patrně zůstali na světě úplně sami. Běžná noc v ulicích Hongkongu. Uprostřed změti nočních ptáků, aut a pouličních prodejců nastupuje sedmnáct cestujících do minibusu, který je má přepravit z Mongkoku do Tai Po. Skupina pasažérů je stejně rozmanitá jako město samo - je v ní zdrogovaný muž, rozhádaný pár, žena s růžencem i čerstvě zamilovaná dívka, za volantem sedí upovídaný řidič. Autobus se však po průjezdu tunelem ocitne v časové smyčce - ulice a budovy zejí prázdnotou, nikde ani živáčka. Vypadá to, že se najednou všechno propadlo do země. Jen miliony neonových světel nepřestávají blikat do tmy, jako by se nic nestalo. Pasažéři hledají útočiště v opuštěné kavárně a přemítají o tom, co si počít... (Cinemax)

(více)

Recenze (25)

George Stobbart 

všechny recenze uživatele

Zbierka pasažierov v HongKongskom autobuse sa počas nočnej jazdy tunelom ocitne na ceste kompletne opustená. Po chvíli však zisťujú, že nielen na ceste, ale v celom meste a možno aj ďalej, keďže to vyzerá, že ich z nejakého dôvodu obišla apokalypsa... Na jednej strane zaujímavá, zábavná a príjemne sa pozerajúca vec (obzvlášť scény v prázdnom nočnom meste sú osviežujúce), zahalená kvalitným rúškom tajomna, ktorá je ale na strane druhej priveľkým mixom tém, myšlienok, postáv i žánrov. Podľa môjho názoru toho bolo zbytočne moc a pridlho to trvalo, takže v závere som už bol z toho skôr vyčerpaný a začínalo mi to liezť na nervy, až som sa potešil keď konečne nabehli záverečné titulky. ()

maddy 

všechny recenze uživatele

Na rôzne podivnosti z Hong Kongu som už síce dávno zvyknutý, ale podobné prestrelené bizarnosti akým je aj Midnight After mám stále problém akceptovať. Zase jeden nezmyselný multi-žánrový mix mystery, komédie, drámy, hororu, thrilleru, sci-fi, fantasy a vo výsledku ani jedno z toho, resp. nič poriadne. Len sled náhodných, čoraz divnejších scén bez zmyslu a bez jasnej dejovej línie, v ktorej sa navyše pohybujú nesympatické, preafektované postavy. Nevravím, že všetky scény sú zlé, niektoré sú celkom efektné a aj tých pár záberov na opustené ulice veľkomesta majú niečo do seba (aj keď úprimne, polovicu filmu sa tam sedí v kaviarni), ale ako celom je toto je ďaleko za hranou, skutočne prestrelené, nekonzistentné a Fruit Chanovi tento pokus rozhodne nevyšiel. Divím sa, že v tom niekto dokáže vidieť akúsi kritiku súčasného Hong Kongu. Ak tam aj nejaká je, tak je podaná veľmi nešťastným spôsobom, ktorý nehodlám akceptovať. CELKOVO: 1* (2/10) ()

Reklama

honajz 

všechny recenze uživatele

Začátek se mi hodně líbil. Spousta zajímavých náznaků k možnému vysvětlení či řešení situace se však brzy změní na trauma z Lost, kde se taky nic nevyřešilo, navíc šlehnuté rovněž nějakou drogou. Možná snad, že šlo o sen toho feťáka, pak by se daly vysvětlit všechny ty "houbičkové" pasáže, kde jsem jen nevěřícně kroutil hlavou, co se to zas děje a proč. Postavy se časem začaly chovat zcela idiotsky, a jestli mělo jít o nějakou satiru na současné čínské, korejské a japonské vztahy a poměry, kombinované s neschopností dostat se ven z maloměsta (které tedy jako maloměsto moc nevypadalo), tak jako sorry, tyhle nuance jsem nepobral, taky nejsem Číňan. Spousta věcí je nakonec opět nedořešena a nevysvětlena - jak se vším souviseli ti první, co se hádali v autobusu? Kdo tedy byli ti záhadní Japonci v maskách a skutečně je ten blonďák znal? Proč měl pořád vizi, že holce lítají vlasy? Protože to cool vypadalo? Vážně takhle vypadají následky ozáření? Jak to, že se holka tomu klukovi nakonec dovolala? Jak to, že uteklo osm let? Proč nakonec kurnik nejeli k té hoře, o jaký signál tedy šlo? A co s tím do prčic společného David Bowie? Fakt na houby, vlastně na houbičky, když tahá režisér diváka celé dvě hodiny za fusekli, aby na něho na konci plivl jako "strýček". ()

SOLOM. 

všechny recenze uživatele

Nevím, co si o tomhle filmu mám myslet. Na wikipedii se píše, že jde o „satirical horror comedy film“, no hororového jsem na tom nic neviděl a souhlasím spíš s tím, že jde o dost bizarní mysteriózní scifi drama, proložené o několik komických scén a především o hromadu otazníků, na které jsem sakra nedostal odpověď. Co tím chtěl autor říct? Netuším…začátek byl docela povedený, opřený tajemstvím a zajímavou atmosférou, která rozhodně upoutala mou pozornost. Říkal jsem si sakra, to je jak Silent Hill říznutý seriálem Lost. Cestující začali postupně umírat – někteří obzvlášť brutálním způsobem, tajemná postava v plynové masce, vzrůstající nedůvěra a spousta podivných indicií. Jenomže jak čas plynul, začala mi většina postav lézt neskutečně na nervy (jen ten feťák si jel pořád svoje…). Pak přišel dost nepovedený závěr, který stejně nic nevysvětlil a já tomu prostě nedám víc jak průměrné ohodnocení. Protože ve mně zanechal spoustu otázek a rozčarování… ()

EvilPhoEniX 

všechny recenze uživatele

Obrovské zklamání. Midnight after by se dal označit za nejvyčerpavájící film roku. Po skončení jsem byl unavený, jako bych uběhl 10 kilometrů. Vůbec mi to nesedlo, ze začátku se mi to ještě líbilo, jistá nepředvídatelnost dávala filmu šťávu, ale pak jsem se začal ztrácet ve sledu náhodných událostí. Při filmu je třeba být neustále v pozoru, jakmile vás začne otravovat komár jako mě, máte po filmu. Akční vůbec, horror těžko, Drama-Thriller budiž. Velmi divné. ()

Galerie (12)

Zajímavosti (1)

  • Literární předlohou k snímku je původní internetový survival-scifi komiks "Lost An A Minibus To Taipo", jehož internetová serializace probíhala od roku 2012 a mezi lokálními fanoušky komiksů způsobila ohromný poprask. Tématicky se zaměřuje na příběh šestnáctičlenné posádky autobusu, která se po projetí tunelu Lion Rock Tunnel dostává do úplně jiného světa, apokalyptické podoby současného Hong Kongu, v němž jsou jedinými přeživšími. Jeho autorem je hongkongský komiksový tvůrcem vystupující pod spisovatelským jménem "Pizza". (Conspi)

Reklama

Reklama