Reklama

Reklama

Inside

Trailer 1

Tehotná mladá vdova (Rachel Nichols) stratila počas autonehody manžela a prišla čiastočne o sluch. Počas vianočnej noci musí čeliť vo svojom dome zúrivým útokom tajomnej neznámej ženy, ktorá je zjavne posadnutá jej ešte nenarodeným dieťaťom. (Karamanlis)

Videa (5)

Trailer 1

Recenze (17)

ARI50 

všechny recenze uživatele

Šel bych do plna ale proč zkazily ten konec, atmosféra by se tady dala krájet nezkutečně moc. Vyšinutá ženská jak má být, i když měla své důvody dokázala mi vyvolat nepříjemný pocit. Těhotná ženská byla dost silná a plná odvahy a očividně si po smůle to štěstíčko zasloužila, ale ten konec, no hlavně že krev a nějaká oběť nechyběla takže spokojenost je. ()

JASON_X 

všechny recenze uživatele

Drzá, takřka svatokrádežná zpotvořenina velkolepě deviantního a temného francouzského originálu. Španělský rejža v drobnostech přeonačil scénář, zaoblil mu hrany a celou atmošku zprznil natolik prasáckým způsobem, aby byl jeho výplod stravitelný pro většinového amerického diváka. A totálně překopal závěr v takovém stylu, ze kterého se mi až zvedl pajšl. Syrovou, nezdravou a temnou úchylárnu nahradil sterilní, šablonovitý, středoproudový blivajz. Je zajímavé dát si oba dva filmy po sobě, pak ještě víc vynikne třeba fakt, jak banálně vstřícná je od samého začátku komunikace s divákem v americké variantě na rozdíl od tajemného, 'introvertního', málo sdílného originálu. Nebo že Sarah je blonďatá komunikativní sangvinická ovečka namísto temné mlčenlivé sfingy a namísto černé kočky vlastní odpudivého gaučového čokla (už tenhle fakt hovoří za mnohé). Harringové Madeleine je tuctová americká panička, které její vražednou psychopatku ani na chvíli nevěříte, na rozdíl od psychopatky v podání démonické Béatrice Dalle. A pak už to zmiňované finále... Eh. Neznat originál, uvažoval bych možná chvílemi i o čtvrté a po závěru dal zklamané tři. Ale tenhle film je tak naprosto zbytečný, až je mi z toho smutno. ()

Reklama

ricci.s 

všechny recenze uživatele

Čakal som, že to bude fail. A nepochopím, načo to vzniká. Keď chcem natočiť remake jedného z najlepších moderných hororov všetkých čias, ktorý vynikal predovšetkým v gore, a to dotyčné gore plánujem takmer úplne vynechať, príp. ho zjemniť o 90%, tak načo to točiť, že. Na rozdiel od debilného remaku Martyrs to bolo aspoň trochu napínavé a aspoň to neuráža, ale ak to porovnám s originálom, je to skôr úsmevné. Hlavná hrdinka vcelku fajn, ale prečo vybrali takú nevýraznú záporáčku? Na rozdiel od Béatrice Dalle, ktorá bola odporná už na prvý pohľad. Záverečná tretina si už ide vlastnou cestou, takže nie je to len bezduché okopírovanie originálu, čo sa dá pokladať aspoň za malé plus. Prípadne, možno niekto ocení, že mŕtvi policajti neožívajú (ak teda pôjde niekomu o logiku toho celého). Že mohla tá krásavica tú mrchu umlátiť a nespravila to, je už druhá vec. Rovnako pochybujem, že rozuzlenie niekoho psychicky dorazí. Takže podľa očakávania zbytočnosť, ktorá ma výnimočne nenasrala. ()

Morholt 

všechny recenze uživatele

Pro někoho, kdo nezná originál, to může být oukej, ale jinak je to vlastně jen taková light verze francouzské řezničiny, která postrádá moment překvapení. Je sice pravda, že Vivas si jde asi tak po hodině vlastní cestou, ale vzhledem k samotnému závěru si nejsem tak úplně jist, jestli je to správně. Herecky bavila Rachel Nichols, ale co se hlavní záporačky týče, tak i když Laura Harring není špatná herečka, děsivé Béatrice Dalle nemohla ani náhodou konkurovat. 40% ()

Karamanlis 

všechny recenze uživatele

Súhlasím s riccim - tiež mi uniká dôvod vzniku tohto španielskeho remaku, pod ktorého scenár sa podpísali elitné persóny súčasného eurohorroru a režíroval ho Miguel Ángel Vivas, ktorý v žánri tiež nie je žiadnym nováčikom. Keď sa človek pozerá na tie zvučné mená, vraví si že toto z princípu nemohlo dopadnúť zle, lenže... Zmyslom remaku je podľa mňa odstrániť nedokonalosti a vychytať muchy pôvodnej verzie, najmä čo sa technickej a trikovej stránky týka, obsadiť do neho známe herecké tváre, prijateľné najmä pre ignorantské americké publikum, v prípade hororu ho urobiť napríklad násilnejší (toto by zrovna tu ale bolo sotva možné), krvavejší, desivejší a celkovo vizuálne atraktívnejší. V prípade Vivasovho Inside sa však nič z toho neudialo, jeho prerábka vo všetkých spomínaných ohľadoch za výborným francúzskym À l'intérieur naopak značne zaostáva a je teda potrebná asi tak, ako vianočná výzdoba na záhradnej latríne. ()

Galerie (124)

Reklama

Reklama