Reklama

Reklama

Faster, Pussycat! Kill! Kill!

  • USA Faster Pussycat... Kill! Kill! (více)
Trailer

Obsahy(1)

Tři divoké a patřičně vyvinuté striptérky (ostatně jinak to ani u filmů Russe Meyera nemůže být) si berou dovolenou od tančení u tyče po barech a vypraví se na road trip. Napřed zabíjí jakéhosi muže a unesou jeho partnerku. Pak se vetřou do domu postaršího sedláka a jeho dvou synů. Ty svádějí ve snaze zjistit, kde stařík ukryl svoje peníze. Faster Pussycat je černobílý film plný násilí a zároveń velice smyslných žen. V průběhu několika desetiletí od svého vzniku se stal kultem a zároveň jedním z nejvýraznějších Meyerových filmů. (Ruut)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (93)

ancientone 

všechny recenze uživatele

Veľmi zmyselné pózy, privádzajúce celé teleso ku krajnému gýču a tak isto vo svojich gýčovitých pózach veľmi dynamické, chytľavé a podmanivé, neodolateľne GRINDHOUSOVÉ. Do uší bijúce plus (o do očí bijúcich plus sa netreba rozpisovať, hehe) je divoko jazzová hudobná zložka. 90% pre film nie geniálny v jeho úžasnej dokonalosti či vysokej úrovni, ale v jeho elasticky zvodnej (ne)chutnosti a bezproblematickej rýchlej stráviteľnosti násilia, jemne erotického podtextu a rýchlosti - veľmi výrazného elementu filmu. Meyerova drzá trhnutosť prefrčí hlavou a zanechá po sebe do mysle hlboko vryté scény a útržky dialógov, jasné symptómy kultového snímku. FASTER, PUSSYCAT, KILL!! KILL!! by mohol byť bujnou ukážkou kvalitne poňatého "braku" s koreňom Tarantinovského "pulpu" (žiadny priamy odkaz na P.F.!). ()

Radiq 

všechny recenze uživatele

"Russ Meyer's ode to the violence in women". Už úvodní go-go rozjezd, girl fight ve vodě a taneček na poušti dokazuje, že Russ Meyer to s oslavou ženského těla myslí vážně. Takže můžu svědomitě říct, že tohle je skvělý dílo. Krásný ženský, krásný auta, skvělý záběry (a nejen proto, že jsou ČB) a výborně použitá hudba. Krásný ženský i na dobu, kdy to bylo natočený - jednoznačně vedou kozy, který tam asi hrají hlavní roli, ale co by byly kozy bez toho zbytku. Zrovna ta nejzlejší musí být ta nejvíc sexy (a nejvíc s kozama ven a s nadpřirozenou silou - Tura Santana aka Varla). Ale pozadu nezůstává ani nadrženost té blondýny (Lori Williams aka Billie) a exotika té třetí (Haji aka Rosie). Auta - takový se už nevyráběj, fakt výstavní kousky. Chtěl bych je doma. Všechny tři (auta i ty baby). Úvodní song nazvanej Faster Pussycat od The Bostweeds se tam hodí úplně dokonale, ale i další hudební motivy jsou vychytaný a jak kdyby se nima nechal inspirovat Tarantino. Příběh byl trošku jednoduchej, ale to bylo vyvážený tím jak to bylo podaný. Trochu mě tam mrzely ty zbytečně zrychlený záběry. Doporučuju. ()

Reklama

jojinecko 

všechny recenze uživatele

Po prvých 20 minútach som sa zľakol, že to bude niečo na spôsob Rýchlo a zbesilo, ročník ´65:) Našťastie po "incidente v púšti" sa to zvrtne a máme do činenia s oddychovou nenáročnou story okorenenou troškou krimi a akcie...Príbeh sa miestami až príliš vlečie, no čo sa podarilo dokonale bol casting:) , ako aj práca kamery a príjemná muzička v pozadí.. Keď beriem do úvahy aj rok vzniku, tak by som to celkovo zhodnotil ako veľmi slušný priemer. ()

Anderton 

všechny recenze uživatele

Brutálne béčko, alebo rozjímanie nad vzťahmi medzi mužmi a ženami (a násilím, samozrejme), v ktorých je raz obeťou jeden, potom zase ten druhý. Alebo oboje naraz, čo je v kinematografii v takejto kultovej miere ojedinelý zjav. Najskôr je obeťou žena, ako číry objekt mužských chúťok. Situácia sa potom obráti a takto to pokračuje až do konca. To, kto prežije, má tiež svoj symbolický význam. Ale dosť bolo filozofovania. Ak by neboli herecké výkony tak amatérske, ak by nebola hudba tak neskutočne wtf a zároveň dokonale priliehajúca k deju, ak by to bolo vo farbe, tak by bol zážitok polovičný. Čiže asi ako pri Aute zabiják. Len stále neviem, či mal radšej Meyer prsia, alebo zadky. Vieme z médií, že prsia, takže s kameramanom si to dohodol asi fifty-fifty. ()

lamps 

všechny recenze uživatele

Kultovně vyprsený feministický úlet, bez něhož by svět o čtyřicet let později nepoznal Tarantinův Death Proof a možná by trvalo o dost déle, než by se v Hollywoodu prosadila verze nespoutaných a skrz na skrz hříšných ženských hrdinek. Russ Meyer doslova vizionářsky odhadl, že mužský fetiš na ženské poprsí bude dlouhodobě silnější než seriózní kritický náhled na film, a stvořil sice rázně idiotskou (asi každá postava je ukázkový kretén), ale sympaticky nesvázanou, atmosférickou a výtečně ozvučenou podívanou, která přes ostré tempo nestačí nudit a sálá z ní ta dobová morální pokleslost, kterou musí každý zažraný cinefil aspoň trochu milovat (a jste-li Tarantino, tak ji dokážete v současnosti upgradovat na vrcholek filmové zábavy). Je to fakt velká kravina a příběh nestojí za řeč, na rozdíl od Lori Williams, která by stála za všechny prachy světa - už jen ona ten kultovní status krásně ztělesňuje... ()

Galerie (58)

Zajímavosti (12)

  • Ačkoliv byl film poměrně výdělečný, po svém uvedení velkou díru do světa neudělal. Kultem se stal až po letech filmových festivalů a soukromých fanouškovských projekcí. (Trainspotter)
  • Varla (Tura Satana) má 1964 Porsche 356 C Coupé, Rosie (Haji) 1958 Triumph TR3A a Billie (Lori Williams) jezdí v MG MGA 1600 MkI Roadster ročník 1959. Dále se ve filmu objeví Tommy (Ray Barlow) za volantem dalšího britského sportovního vozu MG MGB (nástupce MGA), také v karoserii roadster, z roku 1963. Jediným americkým vozem, který zde můžeme vidět, tak zůstavá Willys Jeep Pickup Truck pravděpodobně vyrobený v r. 1960. (J.F.B.)

Reklama

Reklama