Reklama

Reklama

Nejhorší sny se mohou splnit třeba i o Vánocích. A přesně to se stalo Nedovi (Bryan Cranston), který přijel s rodinou za svou dcerou Stephanii (Zoey Deutch) a jejím novým přítelem Lairdem (James Franco) do Silicon Valley, kde oba pracují. Těšil se, že na svátky bude rodina pohromadě a on se seznámí s partnerem své dcery. Jediné, co jej ale čeká je naprostý šok. Jeho milovaná dcera, světlo jeho života, si nabrnkla bláznivě potetovaného, brutálně upřímného, bezohledně bezstarostného a naprosto výstředního počítačového multimilionáře. Laird postrádá jakékoliv zábrany a všechny problémy řeší tím, že si jich vůbec nevšímá nebo je prostě převálcuje. A teď chce během vánočních svátků získat požehnání od rodičů své milé, ještě než ji požádá o ruku... (CinemArt)

(více)

Videa (16)

Trailer 4

Recenze (476)

Slasher 

všechny recenze uživatele

Nic zázračnýho to není, myšlenka ohraná, šlo asi ještě nabít dějem a zesílit finále, ale k lepším komediím se zařazuje s přehledem. Důvod jasný - Franco, Cranston a jejich interakce. Říkám si, do kolika asi sehraje tu svou mladistvou nablblost a roztomile kreténskej úsměv, jak už mu táhne na 40 :) Dále baví camea, sídlo plný zvířátek, tech-vymožeností a píčovinek (kapybary), jo a kdo táhne z dalších postav je taky jasný - K.M. Key a jeho estate manager. ()

Slarque 

všechny recenze uživatele

Komedie, která je víc sprostá než vtipná. A ve hrané formě to funguje hůře než u Buchet a klobás. Tím neříkám, že tu nejsou velmi vtipné scény, jen jich prostě není tolik. Také scénář je poněkud líný. Díky tomu tu máme pouze dvě postavy a zbytek se nikdo nenamáhal dostat nad úroveň jejich přihrávačů. James Franco i Bryan Cranston jsou ve svých rolích ovšem velmi dobří a i díky tomu je to pořád rozhodně nadprůměrná komedie. ()

Reklama

Othello 

všechny recenze uživatele

To zas muselo ve writer's roomu protéci krve a potu. Koncept: James Franco se bude chovat jako psychopatickej debil, zatímco Bryan Cranston se bude tvářit, jakoby se James Franco choval jak psychopatickej debil. Uvěřit se nedá ani jednomu, protože všichni přehrávaj jak děti na prvním castingu. Forma: Franco vyžvejkne jakousi volovinu, zatváří se na ránu a následuje jeden až pět tichých přestřihů na zmatenou rodinu jeho nastávající. Do toho samozřejmě mrda povinných popkulturních narážek pro i toho nejpomalejšího ňoumu a to vše zaobalené do nesmrtelného konfliktu starých pořádků s expresivní vyhroceností nového světa. A samozřejmě povinný dramatický oblouk k závěru, který odpočítáváte od úvodních titulků. I tak by má nízká, plebejská duše mohla hodit sem tam koutkem v náznaku veselení, leč většina vtipů neumí skončit i přesto, že negradují, jen opakují svou základní premisu stále dokola, asi aby i to nejretardovanější dítě na testovací projekci se stihlo dosmát když Cranston použije ve špatném kontextu slovo bukkake. Ne. ()

Marze 

všechny recenze uživatele

Princip komedie Proč právě on? stojí a padá s Frankovým hrdinou – a také s vymoženostmi jeho sídla od technologických hraček po snobské vychytávky včetně robotky, pro jejíž hlas si boháč najal jednu z hvězd Teorie velkého třesku. Navíc „chytré“ přístroje moderní doby pomáhají tam, kde se komika dostává do běžných vyměšovacích či erotických kolejí, opotřebovaným nechutnostem totiž dodávají nový vtip, takže ani souboj se supermoderním splachovadlem neuráží. A pokud jde o smršť hrubých slov, Franco je chrlí s nevinností školáků z Městečka South Park, tudíž po prvotním šoku je vlastně přestane vnímat jak rodina nevěsty, tak divák. ()

-bad-mad-wolf- 

všechny recenze uživatele

Variace na Fotrovky (na jejichž scénářích se Hamburg podílel), v níž zdechl humor. Svého času tahle ptákovina získávala pozitivní hodnocení v tuzemských recenzích, což se dá vysvětlit buď přechodným pominutím smyslů, nebo touhou ukázat, že se kritik taky umí bavit u debilní komedie. Dobře mu tak, ale - abychom zůstali v duchu názvu filmu - proč právě tenhle film? Celá story s pošahaným frajerem je od začátku do konce předvídatelná úplně stejně, jako všechny zdejší fóry, aniž by byl přítomen dostatek absurdity či recese (což se při všech narážkách na ekologii, korporace, politickou korektnost a další přímo nabízelo). Zůstal jen paskvil, nudící přímo k posrání - a na rozdíl od hrdinů filmu vám nikdo nevypláchne prdel. Závěrečný obrat k nutnému happy endu přijde tak náhle, až jsem pojal podezření, že se na to scenáristi prostě vybodli a celou frašku zakryli scénou s Kissákama. Vtipná camea několika osobností jsou nakonec tím nejlepším, co je tu k vidění. Z herců je zajímavější jen Cranston; Franco je na zabití - nemá moc co hrát a jeho postava je napsána tak nesmyslně, že se mu nedá moc fandit, ani se jím bavit (jeho magor s nulovou sociální inteligencí je přes čáru přesně do té mezifáze, v níž je divákovi ukradený ve všech ohledech). Dík, už ne. Smích: ANO (přesně jednou, chudák slepice). 3/10 ()

Galerie (74)

Zajímavosti (16)

  • Jedním z Lairdových tetování na pravé ruce je vikingská runa (znak) pro „stvoření“. Na levé paži u jeho zápěstí je vikingská runa pro „mládí“. (Dr Lizal)

Reklama

Reklama