Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Natálie (Petra Hřebíčková) je šťastná svobodná třicátnice se skvělou kariérou a dlouholetou nejlepší kamarádkou Simonou (Tatiana Dyková), které se právě obrátil život vzhůru nohama. Simona se po rozvodu snaží vyrovnat s tím, že její jedenáctiletý syn odchází žít k otci (Ľuboš Kostelný). Tuhle pachuť zažene seznámením s výstředním umělcem Viktorem (Janko Popović Volarić), pro kterého se stává múzou. Viktor je však posedlý nejen Simonou, ale i sexem, což zpočátku vypadá jako vysněný ráj… I Natáliin život nabírá nový směr. Když potká okouzlujícího podnikatele, vdovce Marka (Branislav Trifunović) a jeho dcerku, láska na sebe nenechá dlouho čekat. Jejich soužití je téměř idylické až na to, že jejich vztah je pod drobnohledem Markovy tchyně Evy (Eliška Balzerová), která byla zvyklá pomáhat s výchovou vnučky. Nyní Eva zjišťuje, že musí najít jiný smysl života, aby se cítila šťastná. Seznámení s šarmantním hudebníkem (Predrag Manojlović) by mohlo znamenat nový začátek. (Bioscop)

(více)

Videa (4)

Trailer 3

Recenze (238)

Chrustyn 

všechny recenze uživatele

Další ze silně podprůměrné české tvorby, tentokrát překvapivě kombinující žánr rozjuchané komedie o ženách po čtyřicítce (i dále) a temného rodinného dramatu. Zcela dle očekávání, ani jedna část filmu nefunguje, díky nepřesvědčivým až trapným výkonům (víceméně jakákoliv pánská postava je absolutně jednorozměrná a když už je pokus o nějaké rozšíření, je to k smíchu) a rozbitému scénáři, který ještě pohřbívá špatná režie, která plácá scény, dle potřeby a těm potřebám přizpůsobuje i dané herecké výkony. Na druhou stranu jsem film přežil bez větší újmy a nepřipadal si při sledování úplně trapně. A to je pro český film obrovské plus. 30% ()

LuccinyFilmy 

všechny recenze uživatele

Za vtip "to nemáš pusu" přidávám dvě hvězdičky, protože bohužel v kontextu dalších českých filmů o ženách a mužích a jejich dramatických vztazích to zase takový propadák není, ale jinak se jedná o dosti nataženou zprávu pro všechny ženy, že se sebou mají nechat vy**dávat ve všech smyslech a jakkoliv dlouho, protože takový je už jejich úděl. ()

Reklama

HorrFi odpad!

všechny recenze uživatele

Pokud se najdou lidi co ohodnotí tenhle film a z těch hodnocení vyjde 51% tak to může znamenat jenom dvě věci - za A) hodnotit na čsfd může snad už i robot nebo za B) jako společnost už nemáme šanci a morálně se mi chce zvracet.. jediná dobrá věc byla krásná Petra Hřebíčková, ale kvůli jejímu obličeji hvězdu dávat nebudu.. ()

-bad-mad-wolf- 

všechny recenze uživatele

Jako když vám do kolektivu přijde takový ten podezřelý týpek, působící inteligentním dojmem, ovšem když už mluví, plácá převážně voloviny. Voloviny, které dělají idiota z něj i z vás - přičemž nevíte, zda je opravdu takový idiotem, nebo jako idiot jen mluví, protože za idiota považuje vás. Příliš osobní známost s ním samozřejmě navazovat nechcete - a s tímhle filmem taky ne. Je chvílemi hrůzostrašně příšerný, chvílemi naopak solidně působivý, ve sdělení nepřesvědčivý a často snesitelný spíše jen proto, že jsou v něm kvalitní herci v bizarně ztvárněných situacích. ()

castor 

všechny recenze uživatele

Stejný začátek, podobný průběh, totožný konec. Proč musejí být všechny tuzemské kousky daného žánru téměř stejné? Tenhle alespoň zpočátku vykazuje jisté naděje, že by to mohlo být jiné. Není. Vztahové peripetie řeší Tatiana Dyková a Petra Hřebíčková, ženy středního věku, kdy jedna zrovna zjistila, že bude tou, kdo uvidí synka jen o víkendech, a druhá přes roztomilou holčičku poznala (zdá se) vysněného partnera. Vdovce. Webdesignera, který na obchodní schůzky právě svou roztomilou dcerku vodí. Brzy bude mezi nimi vše zalité sluncem. A romantickým sexem. Ovšem podvodem společníka přijde náš vdovec o miliony, sklouzne k ufňukanosti a litování se. A k chlastu. Naštěstí je tu chápavá tchýně (která měla s novou přítelkyní pochopitelně zpočátku problém) a kamarádka Táňa, která teda taky řeší nový vztah s věčně nadrženým žárlivcem, ze kterého ji neustále bolí vagína. Áááááá („Můj penis je štětec a ty jsi moje plátno.“). A ještě ke tchýni ztvárněné Eliškou Balzerovou. Naši ústřední hrdinku nemusí, chová se docela děsivě, ovšem pak přijde písničková montáž (během filmu ji vytrpíme víckrát) bez dialogů, během které se z Hřebíčkové a Balzerové stanou nejlepší kamarádky. Brrrrr. A Balzerová ještě potká bohémského důchodce na hezké chvilky ve dvou. Aby jí to nebylo líto. V předchozím projektu slovenské režisérky Marty Ferencové Všechno nebo nic jsme rovněž sledovali dvě dámy hledající chlapa. Ovšem ty na to šly hodně prapodivnou cestou. Tyhle dvě jsou přímočařejší, a tak nějak uvěřitelnější. A to docela dlouho – až do prvního vztahového klopýtnutí. Tvůrci se pokoušejí o romanci a komedii, nejde jim však ani jedno. A znovu naplno ukazují bolesti tuzemského filmu. Chybí vtip, chybí dílčí pointa, chybí solidní příběh. Jakmile se totiž objeví problém, cesty z něj jsou mdlé a málo uvěřitelné. Vrcholem je kupříkladu večeře dcerky – nové mamky – nalitého tatíka, který přichystá nepoživatelné jídlo, a chová se jak kokot. Jenže nejen on. V tu chvíli je jasné, že označení komedie je výsměch. O vztazích se rovněž nic nedozvíme, navíc linie Dykové je prakticky zbytečná a výplňová. Od filmu o ženách, napsaném a režírovaném ženami, bych čekal mnohem mnohem víc. A ne pouze naprosto otřesný dabing jak z jihoamerické telenovely. Minule totiž Ferencová a její tým sáhla po Polácích, i nyní se musela v případě tří hlavních mužských představitelů podívat za hranice. Asi nemáme kde brát. Za mě hlavně bídně napsaný žánrový guláš. Přesto dvě a kousek. ()

Galerie (56)

Zajímavosti (6)

  • „Film mi přirostl k srdci především díky skvělému týmu. Herci i režisérka Marta Ferencová mi opravdu sedli. Příběh je silný a emotivní, takže od tohoto projektu nešlo odejít bez výrazného zážitku,“ říká o filmu Petra Hřebíčková. (SONY_)
  • Keď sa Petra lúči s malou Valentínkou, tak to bol jej posledný natáčací deň a skutočne sa lúčia, kde Peťa jej hovorí, že práve dotočili a od zajtra už pôjde do škôlky a už sa tak skoro neuvidia. (-ondro-)

Reklama

Reklama