Tvůrci:
Tony BasgallopHudba:
Trevor GureckisHrají:
Lauren Ambrose, Nell Tiger Free, Rupert Grint, Toby Kebbell, John DiRenzo, Tony Revolori, M. Night Shyamalan, Rosemary Howard, Jill Durso, Boris McGiver (více)Série(4) / Epizody(40)
Obsahy(1)
Když manželé Dorothy (Lauren Ambrose) a Sean (Toby Kebbell) nečekaně přijdou o svého malého chlapečka Jericho, nesou to různě. Sean se snaží pracovat a Dorothy, neschopná se srovnat se smrtí svého syna, si pořídí panenku, která jí má syna nahradit. Aby toho nebylo málo, tak si pár najme na hlídání mladou chůvu (Nell Tiger Free). Jenže chůva není jen tak normální chůva... (vyfuk)
(více)Videa (10)
Recenze (61)
Nový seriál od stanice Apple, kde si dva díly natočil M. Night Shyamalan je solidním psychologickým Thrillerem s prvkami hororu. Díly mají pouze 30 minut, takže má seriál slušné tempo byť akce ani gore zde nenalezneme, ale atmosfétra funguje perfektně a seriál především sází na divákovu nejistotu, nepředvídatelnost a párkrát Vás i slušně zamrazí. Skvělé jsou i herecké výkony, především mě bavil Otec, který jako šéfkuchař často připravoval zajímavé pokrmy, Matka je psychicky mimo celý seriál a tajemná chůva nemá chybu. Malinko mě zklamalo finále, kde jsem očekával typickou Shyamalanskou kudlu do zad a té jsem se však nedostal, možná si tvůrci hlavní esa šetří na druhou sérii. Hezky strávených 8 týdnů a zhlédnutí nelituji. 8/10. ()
Čekáte-li finále, twist, nebo aspoň vysvětlení, nedostanete ho. Protahovaná, vystajlovaná bída, která zanechává spoustu otázek. Nemám ráda tenhle tip seriálů ala Ztraceni, ve kterém si musíte většinu domyslet. Pominu-li, jak nesympatická a protivná je ta zrzavá ženská v hlavní roli, nedokázala jsem mnohdy ani rozlišit, kdo je tady "ten divnej" - divně se tam totiž chovaj střídavě úplně všichni. A jak je to s chuťovými pohárky? Citem v rukou? Sektou ve stodole? Čarovnou loutkou nad postýlkou? Miminkem v cestovním kufru? A čí vlastně je? Nic z toho se nedozvíte. 40% ()
„PROČ MY?“… „VĚDĚLA JSEM, ŽE TADY BUDU ŠŤASTNÁ…“ /// Čekání na to, kdy už se kurva začne něco dít!? Dlouho není jistý, kdo je kdo, kdo je tady ten divnej. Furt se chodí kolem „čehosi“, co je znevážení Hospodina… a já vím hovno. Spíš než horor nebo thriller je to - zajímavý. Je to pomalý, komorní (takže sází na atmosféru) a finále je slabý. Sice dráždí, ale nevystříknu! /// NĚKOLIK DŮVODŮ, PROČ MÁ SMYSL FILM VIDĚT: 1.) Na trénink mi vodí panenku. 2.) Mám zadáčo Apple TV. 3.) Thx za titule „need4seed“ a „K4rm4d0n“. /// PŘÍBĚH *** HUMOR ne AKCE ne NAPĚTÍ * ()
Absurdní a dekadentní, ovšem na čtyři lidi a Čakyho v jednom baráku poutavý a skvěle odsejpající myslomrd, z něhož satanžel scénárista nevěděl kundy kam a tak jej korunoval klasickým bezradným opruzeným konečníkem typu „Domysletesitamcochcetekokoti“. A to je docela škoda! Ta taškařice totiž byla rovněž kulantně porežírovaná i zdramatizovaná, a ještě lépe zahraná. V životě jsem neměl tak neodolatelnou chuť přimrdat ženě loktem do rypáku, jako té odporné, slizké, afektované a totálně iritující pizdě v hlavní roli, přičemž jsem celou hrací dobu zuřil nad flegmaticky splachovacím Toubym Kýblem, že to neudělal za mě! Pokud ta pypka není přesně taková od přirození, byla to kreace na Osrala, a příjemně překvapil i rozkuřovač Heryho Potrata. Opravdu nasere až poslední díl, tudíž jsem se rozhodl být milosrdný a i přes produkci pasáka hloupých zmanipulovaných snobů nechám zvítězit zábavu nad scénáristickým kiksem a korporátním zmrdstvím v poměru 9 ku 1. ()
Šajmalán servíruje zvláštní psychologický thriller o bohatý rodince, která v přepychovým baráku vychovává panenku. To je prdlý samo o sobě, ale tím, že hlavní čtveřice hraje skvěle, funguje to jako studie strachu dokonale a musím pochválit hlavně zrzka Rona Wízlyho, kterej tomu dodává št'ávu. Bohužel děj se neskutečně táhne a sráží tak výsledný dojem, za kterej nakonec z milosti udělím čtyři hvězdičky. ()
Galerie (199)
Zajímavosti (4)
- Séria sa mala natáčať v Londýne a v New Yorku. M. Night Shyamalan sa po pripojení k seriálu rozhodol zmeniť miesto natáčania na Philadelphiu. (Game90)
- Francesca Gregorini, režisérka filmu The Truth About Emanuel (2013), podala žalobu proti M. Night Shyamalanovi a Tony Basgallopovi, v ktorej ich obvinila z krádeže nápadu na seriál zo svojho filmu. Obaja obvinenia popierali a tvrdili, že jej film nikdy nevideli a bola to iba náhoda. (Game90)
- Prvá bábika, ktorá mala byť použitá v seriáli, bola až príliš realistická. Musela byť vymenená, aby si ľudia nemysleli, že ide o skutočné dieťa. (Game90)
Reklama