Režie:
Oriol PauloKamera:
Bernat BoschHudba:
Fernando VelázquezHrají:
Mario Casas, Aura Garrido, Alexandra Jiménez, José Coronado, Martina Gusmán, Juana Acosta, Susi Sánchez, Gonzalo de Castro, Ana Wagener, Anna Alarcón (více)VOD (1)
Epizody(8)
Obsahy(1)
Neúmyslné zabití uvrhne mladého muže do víru vražedných intrik. A zrovna když se mu podaří najít lásku a svobodu, strhne ho jediný telefonát zase zpátky. (Netflix)
Recenze (155)
Seriál mi přijde zdatně přehypovaný a překombinovaný, ale kdo má rád španělské telenovely a slizkého Casase, bude jistě spokojen. U kousku, který je v červených řadách a má být dramatem / krimi / thrillerem a nevím, čím vším ještě, bych se chtěla bavit víc. Ke konci jsem byla ze všech rádoby zvratů a klišoidních zápletek už celkem vysílená. 3/5. ()
Už dávno som nevidel niečo tak kruté a sprosté. Všetko to zlo prichádza ale až v momente, keď má divák už vybudovaný vzťah k postavám, a veľmi dôsledne porozprávaným príbehom sa postupne dozvedá osobné príbehy každej dôležitej postavy. Z toho dôvodu môže pôsobiť rozjazd seriálu trošku vláčne - ale pokial mu dá človek šancu, podmaní si ho svojou surovosťou a eleganciou zároveň. Jednoducho dramatická kriminálka bez servítiek. Španielský nečakaný klenot. ()
Mnohopostavových a dějomacatých vyjebávacích napínačů, které jednoho neuprudí xmrti, popřípadě neskončí nějakým scénárasistickým chaosem či myslomrdem, vyjebávajícím akorát tak s divákem, je jako vysokoškolsky vzdělaných cigošů. Téměř kompletní partička z Contratiempa v čele se záživně matoucím matadorem dávkování informací - Pavlem - opět svérázným rukopisem dokázala uklohnit z mnoha přeqapivých ingrediencí totálně zábavné, výživné a lehce stravitelné gaspáčo, ba dokonce zlidštit a zesvižnit předlohu vyhlášeného grafomanského uspávače hadů a profesionálního nudila Babrala Kolena, což je v praxi téměř nemožné. Osvěžující, nehtohryzně gradující osmihodinový scénáristický a herecký koncert zcela bez volných konců a bez jediného negra či nechutně zotročeného Aztéka. Fuj, nediverzitní, unikulturní rasistické svinstvo bez sluníčkového poselství nových pořádků, okamžitě tvůrce ostrakizovat, zničit jim kariéry a pryč s tím z éteru! ()
Oriol Paulo to zvládol na výbornú a trafil sa do chuti ako sa len mohol. Príbeh je to na čom tento seriál stavia, a keby ho mám povedať v skratke tak to nedokážem. Je to celé tak komplikované, zamotané, no napriek tomu to postupne všetko do seba tak krásne zapadne. Postupné zamotávanie a odhaľovanie vás núti pozerať ďalej, a miestami len budete krútiť hlavou čo sa to zas stalo (v dobrom). Finále je poriadny nervák a ja som si obhrýzol všetky nechty. Herci fantastickí, ja nemám čo vytknúť. 5* záležitosť. ()
Musím přiznat, že mě víc bavila první polovina seriálu, v níž scénář předkládal divákovi stále nová tajemství a záhady, aniž by cokoli vysvětloval. S tím, jak jsem v druhé půli dostával až příliš polopatická vysvětlení, začal u mě seriál lehce upadat; s postupujícím dějem příběhu se navíc začaly objevovat menší i větší díry v logice, které celé záležitosti dost škodily. I přes tyto připomínky mě ale seriál bavil a na rozdíl od jiných počinů nelituji času, který jsem u něj strávil. Když si holt rozumí režisér se scénáristou, musí to být na výsledku znát:-) ()
Galerie (76)
Photo © Netflix
Zajímavosti (3)
- Seriál byl natočen podle stejnojmenné knihy od Harlana Cobena z roku 2005. (SONY_)
- Ve 2. minutě, když Emma (Juana Acosta) tančí u tyče v nočním klubu, slyšíme v pozadí skladbu „Third Day of a Seven Day Binge“, která vyšla jako první singl z devátého studiového alba „The Pale Emperor“ od amerického zpěváka Marilyna Mansona v roce 2015. (Trajektt)
- Krátko pred koncom epizódy si môžeme povšimnúť, ako Mateo (Mario Casas) sedí s deťmi v obývačke a spoločne pozerajú film. Konkrétne sa jedná o španielsku animovanú rozprávku z roku 2019, Klaus. (TomX2)
Reklama