Poslední recenze (64)
Hobit: Neočekávaná cesta (2012)
Příběhově je to skvělé, bavilo mě to. Ale co jsem nějak nemohla překousnout, bylo 3D - přišlo mi to nepřirozené. Takže příště jdu na klasiku 2D s titulkama.
Muži, kteří nenávidí ženy (2011)
Jak já jsem na Fincherovo zpracování těšila. A jak naštvaná a zklamaná jsem odcházela z kina. Co to bylo, přišlo mi to jako špatný vtip. Děj bez jakéhokoliv cíle, nemělo to absolutně žádný spád, změny skutečností, které rozhodně nebyly k dobru. Postava Lisbeth špatně napsaná, jak má člověk, který nečetl knížky nebo alespoň neviděl švédský originál pochopit, co je to za osobnost a jaký má charakter?? Při mnoha momentech mě jenom napadlo - proč vůbec museli dělat remake? Když jsem zjistila, že to bude točit Fincher, byla jsem nadšená. Ale s politováním prostě musím říct, že to zkazil... (Kdyby se mě někdo zeptal, co se mi na filmu líbilo nejvíc, řekla bych jedinou věc - úvodní titulky s předělávkou Immigrant song.)
Chirurgové (2005) (seriál)
I po sedmi sezónách si myslím, že seriál má pořád co říct a děj si drží svoji úroveň kvalitní televizní zábavy. Moc se líbí ten neustálý tok všemožných emocí.