Recenze (53)
Saturnin (1994)
nádherně s citem podaný příběh, který jsem četla už aspoň 5x a stejně mě to tu velmi bavilo.
Maškaráda čili Fantom Opery (2009) (divadelní záznam)
Nejenom jelenům slušejí parohy, může je nosit vlčák i drozd. Jen ježek nemůže, radši jdi od toho, i když ta ježková je pěkná kost. Píchy píchy...
Wednesday (2022) (seriál)
moc pěkný rozjezd, symbolika a střety světů, pak to začalo bobtnat temnotou... hele ale chci víc dílů!!! Ortega je super cute. Čtvrtá hvězda je za Elfmanovic hudbu.
Spider-Man: Napříč paralelními světy (2023)
vizuální stránka naprosto epická, výtvarník ve mně hýká blahem.
Božena - Epizoda 1 (2021) (epizoda)
vážím si námětu a pěkné výpravy, i když jsou některé pasáže spíš rozpačité. jsem zvědavá na další díly. ráda bych viděla více o literatuře.
Jíst, meditovat, milovat (2010)
líbí se mi nápad, líbí se mi i ta jídýlka, ale ta stopáž je ukrutně dlouhá. "send him love & light and let him go."
Ajťáci (2006) (seriál)
v roce 2006 jsme se koukali na vypálené cd s první sérií tohoto seriálce a plakali smíchy. it's too real. legendární a dodnes jeden z mých nejoblíbenějších.
Velký úklid s Marií Kondo (2019) (pořad)
tohle je síla. dává mi to naději, že jednou ten bordel po stěhování vyklidím. nejsem minimalista, vůbec, jsem výtvarník a mám barák plnej materiálů, takže je to fakt challenge. je to strašně americké, jasně, ale od prvního dílu inspirativní.
Čarodějnice školou povinné (2017) (seriál)
pozitivní, milé, až mě mrzí, že to nemá více sérií.
Dobré místo (2016) (seriál)
velké překvápko, moc mě to baví. absence klasických vztahových hovadin je jen kladem.