Recenze (16)
Meg 2: Příkop (2023)
Ako veselohra to nemalo chybu.
Policajt nebo rošťák (1979)
Stará klasika,ale ten český dabing je na nezaplatenie.Ak to raz tie slovenské kurvy predabujú do slovenčiny tak si to už nikdy nepozriem.
Láska na špičkách (2021)
Pane bože.
Geissenovi: Těžký život milionářů (2011) (pořad)
Kto sa môže pozerať na tých úbožiakov.
The Last of Us (2023) (seriál)
Seriál o nakazených,bez nakazených.
Jiu Jitsu (2020)
Asi po jednej minúte sledovania toho akože filmu som stratil všetky IQ body.
Smrtící hadohlavci (2014) (TV film)
Vydržal som to pozerať asi 5 minút ,kto preboha vymýšľa takéto filmy.Škoda peňazí na každú sekundu natáčania.Večná škoda že neni viac možností hodnotenia.Ja by som dal namiesto odpadu-grc,a ešte lepšie by bolo žumpa.
Asteroid zkázy (2015) (TV film)
Počítam že rozpočet na film bolo asi 125 dolárov.
Mimoni (2015)
Asi som moc očakával a tešil sa na samostatný film o mimoňoch,po 15tich minútach filmu som sa nemohol dočkať konca.Potom som to pustil mojej 4 ročnej dcére a čakal som na reakciu,tá nebola až taká prekvapujúca,po 20 minútach sledovania mi vrátila 3D okuliare a povedala že sa nudí.Toť vše o tomto animáku.
Fantastická čtyřka (2015)
Nuda,prečo nenechajú origináli na pokoji a skúšajú si vytvárať niečo nové čo nezaujme.Viem že sú v tom peniaze ale nech si to najprv poriadne premyslia pred tým než niečo poriadne zmrvia.