Recenze (170)
Experiment strachu (2008) (TV film)
Celkem mě to bavilo, ale konec byl až moc předvídatelný..:)
Faktor strachu (2002) (pořad)
Když šel první díl téhle britské verze, myslela jsem si, že to je nějaký speciální díl a že ten silně nesympatický pán, co to uvádí, se strašně snaží napodobit J.R. (a vůbec mu to nejde) a že to má být hrózná sranda.. Když jsem zjistila, že to myslí vážně, a že je to britská napodobenina, chtělo se mi plakat...
Drtivá porážka (2009) (pořad)
Richarda Hammonda zbožňuji, přesto mi chvíli trvalo, než jsem si na něj v tomto pořadu zvykla. Moderátoři americké verze odváděli výbornou práci..:)
Nutné k přežití (2006) (pořad)
Nápad dobrý, ale na můj vkus "skorovegetariánky" moc brutální.. A vlastně i falešné (fakt jsem si zezačátku myslela, že je to všechno skutečné)..
Pošťák Pat (1981) (seriál)
Učitel tělocviku má stejný účes a barvu vlasů jako moje matka..:D
Nekonečný příběh (1984)
Vždycky mi bylo strašně líto toho bělouše, co utone v bažině.. Co na tom, že na konci zas obživne..
Dokonalý svět (2010) (seriál)
Obecně tento typ seriálů nemám ráda a když běžely v TV upoutávky, nepochybovala jsem o tom, že to bude kravina na entou.. Hlavně v českém prostředí. Ale seriál mě příjemně překvapil..:)
Okresní přebor (2010) (seriál)
Za doktoja štyji hvězdičky..;)
Cesty domů (2010) (seriál)
Tak jo.. Konečně něco ještě horšího než je Ordinace..:P
Ochránce (2005)
Moje očekávání to splnilo.. Byl tam Vin Diesel jenom v ručníku..:D