Oblíbené filmy (10)
Jih proti Severu (1939)
Moulin Rouge (2001)
Pokání (2007)
Star Trek IV: Cesta domů (1986)
Vlasy (1979)
X-Men: První třída (2011)
Po návratu z kina jsem pociťovala téměř brutální nadšení, proto jsem se nechala pár dní vychladnout... nicméně brutální nadšení přetrvalo, naopak ještě nabobtnalo - v takhle skvělý film jsem nedoufala ani ve chvílích nejšílenějšího optimismu. Nezpozorovala jsem žádné hluché místo, film srší energií, akcí i občasným humorem. Neuvěřitelně koukatelná záležitost. Chtěla bych dát šest hvězdiček.
Galaxy Quest (1999)
Jako fanda Star Treku jsem se neuvěřitelně skvěle bavila, u některých scén jsem opravdu brečela smíchy. Herecké výkony báječné, mým nejoblíbenějším zůstává skvěle znechucený Alan Rickman. Báječné hlášky, skvělý nápad. Jsem schopná Galaxy Quest sledovat stále dokola a nikdy mě neomrzí...