Oblíbené filmy (10)
Vykoupení z věznice Shawshank (1994)
Naprostý top - dokonce ani Avatar bych před tento film nezařadila. To by mělo stačit.
Na Hromnice o den více (1993)
Mlha (2007)
Film byl bezva - dokonce bych řekla, že je srovnatelný s knihou. King píše úžasně a málokdy (snad jen u Zelené míle a u Vykoupení s věznice Shawshank) se filmová podoba přiblíží knize. Tento film vřele doporučuji všem, kteří mají rádi sci-fi horory a nutně nemusí mít tak úplně šťastný konec...
Návrat do budoucnosti (1985)
Kmotr (1972)
Dobyvatelé ztracené archy (1981)
Tento film snad ani komentář nepotřebuje. Neznám nikoho, kdo by ho neviděl a nepochválil.