Recenze (604)
Zabiják (2023)
Dakujem NEPROSiM aj raz bolo privela ..... takmer cely film pocuvat nekonecne dristy (vnutorny hlas ci wtf) posahanej hlavy ..... a to PREhnane vysoke hviezdickovanie ?!? ..... no TY moj koko_
Ray Donovan: The Movie (2022)
Keď koniec dáva zmysel. Ozajstná BODKA za seriálom.
Hromotluk (2021)
hmmm ..... som myslel, ze na komedii sa smeje a ja sa unudil az joj .....
Třináct životů (2022)
viac ako polovica filmu s titulkami a "mňoukání" šikmoočkú
Wolf (2021)
hovadina na eNtou
Cesta do Shilohu (1968)
Nic moc. Ford si tu "zahral obrovsky kus" :D ..... nepovie ani ň ..... objavi sa na par sekund a aj to sa len tlemi alebo žviaka. HEH ťažké začiatky. Toto by nezvladol kadekto :))))
Posel smrti (1988)
oj-oj ..... velmi slaba Bronson-ovka .... nemam dovod pozriet to druhykrat, lebo aj na prvykrat az po piatej pauze dopozerane
Doctor Strange v mnohovesmíru šílenství (2022)
Extremne nadhodnoteny ukecany digi bordel
Rychlá rota (2022)
paródia na nezmysel
Poslední souboj (2021)
Ja nemusim toho xichta = Adam Driver, takze hviezda dolu.