Recenze (78)
No není to romantika? (2019)
Jo, souhlasím s Vxxx :) https://www.csfd.cz/film/512221-isn-t-it-romantic/komentare/?comment=11134797
Bohemian Rhapsody (2018)
Nejsem nijak extra zvlášť fanynka Queenů, ale po tomhle filmu prostě být musím. Absolutní pecka jiskřící energií, kterou prostě každý musíte vidět.
Flash (2014) (seriál)
První série mě uchvátila, u druhé jsem si říkala "počkat, ten mustr je mi povědomý - 'I am not fast enough' už jsem párkrát slyšela"... A pak to šlo od desíti k pěti a k páté sérii se radši ani vyjadřovat nebudu, nechť nechci býti sprostá. Opět zlaté pravidlo, že v nejlepším se má přestat, si tu nikdo nevzal k srdci...
Šéfové na zabití 2 (2014)
V nejlepším se má přestat. Ohromný zklamání.
Millerovi na tripu (2013)
Tak takhle jsem se dlouhatááááááánsky dlouho nenasmála od srdce u jakýkoliv komedie. Jedním slovem prostě boží!
Hitman: Agent 47 (2015)
Nemyslím si, že je lepší než původní Hitman. Asi jsem od Petera (čti Rupert Friend) očekávala lepší hereckej výkon, který z něj čišel v Homelandu. Prostě mu to nešlo bejt ten strašně sexy nejvíc drsnej badass ever. Možná mohl taky před natáčením nabrat pár kilo svalový hmoty. Co se týče zápletky, tak ta byla i mě, naprosto špatnýmu odhadci situací, jasná už na začátku. Takže prostě akčňák, plnej skvělejch záběrů, s málo kecama, co víc si u tohoto typu přát... Každopádně - skvělý OST.
To je tvoje máma? (2015) (seriál)
Jsem jediná, komu Nateova matka přijde, že je mladší, než její syn? WTF!
Miranda (2009) (seriál)
Přesně viz Malarkey, ale zůstanu u tří, protože to má hodně svých pro a proti.
Drákula: Neznámá legenda (2014)
Pro mě utrpení se dívat, nejdřív jsem si musela zakrývat oči studem a pak jsem se raděj přestala dívat. Asi mě nikdy nepřestane udivovat takové americké umění. Protože to musí být umění, vzít nějakou legendu, nacpat ji do dané historické doby, pak vzít h**** a rozmazat ho po celé délce filmu.
Strážci Galaxie (2014)
Dlouho jsem neviděla film nabitý od A až po Z americkými klišé a stereotypními scénami.