Oblíbené seriály (7)
Červený trpaslík (1988)
Jeden z mála seriálu, u kterého jsem viděl všechny díly.
Haló, haló! (1982)
Kovboj Bebop: Lovec odměn (1998)
Hellsing (2001)
Je to krutý... pro mě zásadní věcí v tomhle anime je fakt, že stvoření která jsou nesmrtelná nebo aspoň dlouhověká nemají priority v lásce, rodině, kariéře, penězích, moci, apod. ale pouze v tom jestli mají dostatek zábavy nebo ne. Viz. "Jdeš pozdě už jsem se nudil" :D
Rychlé šípy (1969)
Arnoldovy patálie (1996)
Naruto: Šippúden (2007)
Kdy už tahle kravina konečně skončí!