Recenze (189)
Vetřelci (1986)
Bravo Jamesi. Cameron uchopil vetřelčí tématiku po svém, tedy brilantní akce, film má neutuchající tempo, precizní triky a vetřelčí královnu, která zrovna nezapadá do zamýšlené Scottovy mytologie, ale tady sedla jako "prdel na hrnec". Jedno z nejlepších pokračování nejen v oboru sci-fi..
Americký ninja (1985)
Moje první americká akce viděná na VHS. Tedy legenda zasluhující 5 hvězd. Společně se Sílou pomsty nejlepší Dudikoff.
Přepadení v Pacifiku (1992)
Je to nejen (společně s Nemilosrdnou spravedlností) nejlepší Stevenův film, ale i nej počin Eriky Eleniak. A ta byla svého času skoro stejně roztomiloučká jako Steven. Famózní Tommy Lee a Gary Busey, skvělé souboje a přestřelky. A Seagal byl tenkrát hubený a nebezpečný...
Total Recall (2012)
Zbytečné, slaboučké a bez rudého martského povrchu.
Expendables: Postradatelní 2 (2012)
Tohle jsme chtěli vidět celej život a teď je to tady. O stupeň lepší než první Postradatelní. Díky Slyi.
Univerzální voják (1992)
Chlapci tenkrát společnými silami nakoukli do první ligy akčních filmů. Díky Rolande, že jsi je dal dohromady.
Základní instinkt (1992)
Po všech stránkách brilantní a zatraceně sexy thriller.
Big Lebowski (1998)
Jediný film, na kterém jsem byl během jednoho měsíce třikrát v kině. Bylo to tenkrát i díky Dudeovi nezapomenutelné léto.
Smrtonosná past (1988)
John McClane- Rambo městské džungle poprvé na scéně. Další vynikající Tiernanův počin na poli akčních filmů, který následovala dvě velmi dobrá pokračování, jedno dobré a jedno tragické.
Forrest Gump (1994)
Nádherná pohádka. A taktéž vřele doporučuji geniální knižní předlohu i její pokračování, u kterých jsem jako u jedněch z mála knih opravdu brečel smíchy.