Oblíbení herci (10)
Top five: Co žere Gilberta Grapea , Prokletý ostrov , Nouzový východ , Letec , Labyrint lží
Špinavé ulice,Kmotr II,Taxikář,LOVEC JELENŮ,Zuřící býk,Tenkrát v Americe,Misie,Půlnoční běh,Mafiáni,Čas probuzení,Mys Hrůzy,Příběh z Bronxu,Život jednoho chlapce,Nelítostný souboj,Casino,Marvinův pokoj,Jackie Brown
SMOKE,Špinavé ulice,Taxikář,Thelma a Louise,Gauneři,Pulp Fiction,Od Soumraku do úsvitu,Červený drak,Hanebný pancharti
Strašák, Serpico, Vůně ženy, Psí odpoledne, Panika v Needle parku, Carlitova cesta, Zjizvená tvář, Konkurenti.
Half Nelson, Svět podle Lelanda, Hranice života, Svatý boj, Lars a jeho pravá láska + těšení se na All good things a hlavně Blue valentine.
V Bruggách, Triage, Ondine, Alexander Veliký, Crazy Heart, Imaginárium........, Kasandřin sen, Daredevil, Telefonní budka, Minority report.
William Hurt
Nejlepší filmy:
Avengers: Infinity War (2018)
Útěk do divočiny (2007)
Avengers: Endgame (2019)
Big Lebowski, Svět podle Prota, Crazy Heart, Dveře v podlaze, Iron man. Jmenoval jsem už Big Lebowski???
500 dní se Summer, Lookout, Zmizení, Počátek, Mysterious skin, Sweet Jane, Bláznivý, Nejistota.
Matthew McConaughey
Nejlepší filmy:
Gentlemani (2019)
Interstellar (2014)
Vlk z Wall Street (2013)