Recenze (937)
Late Night with the Devil (2023)
Film kde sa skoro celý čas nič nedeje a vraj horor...haha..asi dokopy tri minúty sa niečo dialo, inak nuda a kecy...
Opičí muž (2024)
Nudná dlhá predlhá sprostosť kde ma sralo asi všetko a posledná polhodina to nezachráni...aj tak tam nabehli nejaké bukvice v šatoch.. Vám musí zrejme jebať, toto porovnávať a prirovnávať ku Wickovi. Riadna kravina to bola.
Tři mušketýři: Milady (2023)
Jedna hviezda dole za tú čiernu škvrnu...ehm..teda čierneho princa.. Inak spokojnosť.
Fallout (2024) (seriál)
Stále si nie som úplne istý či ten vojak bol chlap alebo žena, ale bol nechutný..ale buzeranti budú spokojní, majú tam svoje zastúpenie. No ak takto bude vyzerať americké vojsko, tak sú v dobrej piči. Ďalej tam šupli aj negra, ktorý je aj zrejme retardovaný, keď mu trvá odpovedať minútu a uškiera sa ako piča z roztrhnutých teplákov. On je jeden z dôvodov prečo sa na to už nebudem ďalej pozerať, dve časti mi stačili na dokonale odradenie..strašné obsadenie a celkovo dej o hovne. Jedine Lucy ma nesrala, ale aj tak je to pičovina, ktorá bude baviť hlavne lgbtq+ (a just to nedám veľkými pismenami, pojebte sa buzny).
Hlasy mrtvých (2023)
No neviem neviem či by som toto nazval hororom, trencle mám suché a že by som sa aspoň chvíľku bál, alebo bol v napätí, to tiež nemôžem povedať.. Také slabšie tri...
Red Right Hand (2024)
Riadne slabé, miestami dosť amatérske a nudné...
Snafu: V háji jako obvykle (2023)
Podľa komentov som čakal niečo oveľa horšie.. Dal by som dve, ale keď tu čítam ako takmer všetci pičujú, tak dám tri. A okrem toho ma J. a J. mimoriadne pobavili.
Leo (2023)
Veeeeelmi milé prekvapko.
Out of Darkness (2022)
A máme tu nudnú, ukecanú chujovinu odohrávajúcu sa 45 000 pre Kristom.
Argylle: Tajný agent (2024)
Tak toto bolo riadne prehnané sklamanie..