Oblíbené seriály (10)
Městečko South Park (1997)
Scrubs: Doktůrci (2001)
Ally McBealová (1997)
Seriál jsem si oblíbil hlavně kvůli Lucy Liu a Downeymu. Pak ještě díky znázorňování představ hlavní hrdinky, toto se mi líbilo i ve Scrubs.
Lucky Louie (2006)
Californication (2007)
Hvězdná brána (1997)
Muž hledá ženu (2015)
Seriál postavený na outsiderovi, který se snaží najít holku. Proč se mi seriál líbil? Asi proto, že jsem se v něm dokázal lehce najít a že každý díl dokázal vtipně přehnat seznamovací/vztahové situace (např. scéna s krizovým štábem o tom, co napsat do smsky vs. dick pic, byla dokonalá).
Odbor městské zeleně (2009)
Po páté sérii musím změnit hodnocení na pět hvězd, ikdyž je první sezóna u slabších třech. Pak se to ale konečně rozjede a začne se dávat více prostoru vedlejším postavám, které se mi líbí víc než hlavní Leslie. Mezi ně patří především Ron, Andy a April.
Pokémon (1997)
Ikdyž nejsou dialogy zrovna nejsilnější stránka tohoto seriálu, jsou pořád o dost lepší jak většina dnešní produkce pro děti. Navíc jsou i často vtipné. K tomu roztomilý Picachu a neuvěřitelně odhodlaný Ash stát se mistrem Pokémonů. PS: nejlepší díly jsou ty s Charizardem :)