Poslední recenze (903)
Láska přes zeď (2024)
Konečne niečo neamerické, kde nikto netrepal do deja všetky rasy a pohlavia bez ladu a skladu. Veľmi príjemní herci a jednoduchá pointa, bez zbytočných komplikovaných odbočiek, tomuto filmu dodali presne tú správnu atmosféru, ktorú od romantickej komédie očakávam. Bol to síce presladený príbeh, ktorý je v reálnom živote nereálny, ale niekedy to proste aj tak je za 5 hviezd.
Godzilla vs. Kong (2021)
Toto už bol fakt extrém. Štvrtá, ale zjavne nie posledná časť monster universa, nám ukázala, že Hollywood sa topí v mori zbytočných námetov a fušerských scenáristov. Pozliepané 2 filmové monštrá do jedného príbehu, bez toho aby to dávalo čoby len kúsok logiky. Tvorcovia tu vykradli kopec filmov, či už Cestu do stredu zeme, Jadro, alebo Pacifik Rim. K tomu ešte pridali hlúpe vedľajšie línie totálne neschopných ľudí. No ale aj tak najväčší zážitok priniesol záver filmu. Na to sa fakt nedá ani nič napísať. Proste, treba vidieť (alebo radšej ani nie)
Neuvěřitelná (2019) (seriál)
Ak už Netflix niečo vie, tak kriminálky podľa skutočných udalostí. Dej ma vtiahol od prvého dielu a dokázal ma držať v napätí až do posledného. Konkrétny vyšetrovaný prípad som pred tým nepoznal, čo bolo veľkou výhodou, pretože som bol celkom prekvapený, ako sa celý zamotal a vyvinul. Herci boli pomerne neznámi, až na pár výnimiek, no o to pôsobili ich výkony autentickejšie a prirodzenejšie. Vážne dosť dobrý a zaujímavý seriál, ktorému k plnému hodnoteniu chýbalo iba málo.