Poslední recenze (488)
Ženy a život (2022)
Říkat tomuhle film se dá ospravedlnit možná tak stopáží a širokoúhlým kino formátem obrazu, ale jinak je to sr*čková televizní záležitost jako řemen. I když nemohu říci, že bych „film“ protrpěl - jednoduchost a naivita je místy zkaženě zábavná a jde cítit, že herci byli na place uvolnění, z principu jde o totální žumpu, která má investorům vydělat prachy a o nějakém umění by se nedalo hovořit, ani kdyby se tu Evička promenádovala nahá. Furt se v našich končinách ale točí i o dost horší věci. 30%
Whitney (2018)
I když jde formálně o moderní filmový dokument, co nic zásadního nepostrádá, inspirace u režiséra Asifa Kapadia je tak očividná, že jsem ho nějak nemohl brát vážně. Ani trochu nepochybuji, že Whitney zpívala od srdce, ale osoby, které ji obklopovali a jsou takřka do jednoho účastníky dokumentu, tak vůbec nepůsobí. Paradoxně mi byl z mluvících hlav nejsympatičtější Whitneynin bývalý manžel, na kterého hází ostatní nejvíce špíny (ale neomlouvám ho), její nejbližší kamarádka Robyn tu pro jistotu není vůbec. Výsledkem je podivné "oslavné" melodrama s až bulvárními prvky, které je sice nepopiratelně informativní, ale kterému se nešikovně vede vyobrazit rodinu Houstonů v tom nejhorším světle. Nejsem si jistý, zda by toto Whitney schvalovala. 60%
Neznámá společnost (2024) (seriál)
Takové nic, co se snaží být vším. Kdo si v tom bude chtít něco najít, najde to, ale přičinění tvůrců je v tomto ohledu minimální. 50%
Poslední deníček (11)
Aktuální info
Vzhledem k pracovní vytíženosti tento týden (tj. tento víkend, který už je téměř u konce, ale co :D) s největší pravděpodobností nepublikuji pravidelnou BD recenzi, a přestože je to málo pravděpodobné, stejná situace se může opakovat i v následujícím týdnu.