Recenze (166)
Napoleon (2023)
Eh.
Holky bez zábran (2023)
Zábava docela. Proč ne.
Stvořitel (2023)
Vizuální masterpiece, bavilo mě to, nevtáhlo mě to emočně, ale jinak OK!
Zabiják (2023)
Minimalismus mám já rád. Kdyby se děj držel ve stylu úvodního děje, bylo by to na 5. Jak psal kolega, Ghost Dog, ale ten byl lepší.
Miliardářka, komorník a milenec (2023) (seriál)
Zmrdi! Super dokument o pijavicích využivajicí senilní miliardářku.
Asteroid City (2023)
Pastelový Nolan, oba již pouzí masturbátoři nad vlastní tvorbou.
BlackBerry (2023)
Bavilo.
Oppenheimer (2023)
Úmorné, asi jako ten politický proces, který mě vůbec nezajímal.
Životní vlna (2021) (seriál)
Zaujme a nepustí. Do Nazaré bych se rád podíval jen na ty vlny.
The Covenant (2023)
Napínavý jak kšandy. Kontraktor off US Army nezní moc legit, ale jako kritika toho jak se systém chová k veteránům to plní účel.