Recenze (69)
Farmář hledá ženu (2010) (pořad)
Ragdoll mi mluví z duše!!!! :D Miluju všechny ty tragédy!!! :D
Pina (2011)
Pina je přesně ukázkou skvělé reklamy! Trailer byl tak výborný, až jsem si říkala, že nemůžu umřít, aniž bych to neviděla! Když jsem splnila "povinnost" vůči svému životu a snímek jsem zhlédla, zjistila jsem, že to nebylo až tak skvělé, jak trailer ukazoval! Chvílemi mě to nudilo, chvílemi jsem byla nadšená, takže v průměr je to průměr!
Fontána (2006)
Úžasná paralela a metafora! Zkrátka audiovizuální porno!
Kůže, kterou nosím (2011)
Almodóvar je s každým filmem zvrhlejší a zvrhlejší! Jsem zvědavá, co vyprodukuje příště!
Avatar (2009)
Modré zebry? No co to, sakra, je?! Chápu, že je film dělaný pro efekty, ale nemůže alespoň děj za něco stát? Blbost! A ještě protažená na nesmírně nekonečně dlouhou dobu (konec by klidně mohl být po hodině a půl, dokonce to na konec i vypadalo)!
2012 (2009)
Přejměnovávám na 2012: Good Comedy! Tleskat člověku, který svým činem sice zachráni svou rodinu, ale způsobil smrt jiným lidem? No, každý má jiný názor na hrdinství! Já tomu říkám sobeckost! Záchrany a štěstí v posledních vteřinách snad nikoho nepřekvapí! Co by se dalo čekat od amerického béčkového filmu! Neurazí, nenadchne, nepřekvapí!
Harry Potter a Fénixův řád (2007)
Škoda vynechaných scén! Kdo nečetl, film skoro nepochopí! Nejvíce postrádám scénu z nemocnice - setkání s Lockhartem by bylo luxusní! :D
Černá labuť (2010)
Grandiózní konec! "Perfect... It was perfect!"
Frozen (2010)
Bylo tu však něco těžkého co drtí smutek strach a úzkost z života i smrti (V. Nezval - Edison) Zlatý pomy a kotvy! :D:D
Sociální síť (2010)
... aneb Jak se zrodilo zlo!