Recenze (50)
Batman v Superman: Úsvit spravedlnosti (2016)
Nejzbytečnější film široko daleko. Prohráli jste závod, zaspali na startu, má smysl se do cíle plazit? SE lepčí, víc Batman než Clark, ale stejně...PROČ?!
Správní chlapi (2016)
Škoda. Velká škoda. Potenciál naředěný limonádou. Achjo...
Skyfall (2012)
'Reboot' výjimečně není sprosté slovo a Bond už dávno není robotický kokůtek.
Osm hrozných (2015)
Jak asi dopadne film, který si předplatíte u nejoblíbenějšího pošuka? Z první v kině: Ultimátní JEBA! Napodruhé doma: JEBA!
Sviňák (2013)
Same rules apply
The Cat Piano (2009)
Krátké :( Krásné :) Kejv <3
Pěsti ze železa (2012)
Ambiciózní a pokurvené, achjo.
Darkman (1990)
'Goofiness' Evil Dead je + i - zároveň, pár vtipů a fíglů nečekaně funguje, zbytek je nijaká zívačka.
Kancl (2005) (seriál)
Michael je místy vtipný otravný pičus, zbytek je sympaticky zmatený. Ne lepší, než originál. Jen jiné. A dál?
Kancl (2001) (seriál)
Brent je piča k nesnesení, zbytek bizarně vtipný, no a co?