Recenze (49)
Příchozí (2016)
Jako adaptace zajímavé povídky spíše zklamání. Pokud někoho zajímá spíše sci(ence) než fi(ction) a nepotřebuje k životu klasickou hollywoodskou osudovost a uměle vysoustružený konflikt, určitě stojí za přečtení..
Život a doba soudce A. K. (2014) (seriál)
Po prvním díle to na mě působí v kontextu ostatní (nové) české seriálové produkce vysoce nadprůměrně, akorát přemýšlím, ta píča, čvančarová, to je fakt herečka? nechápu...
Vdaná snoubenka (2008)
feel bender
Misfits: Zmetci (2009) (seriál)
po druhé sérii zvedám na 5
Stalo se (2008)
joke
168 hodin (2006) (pořad)
Nora Fridrichová .. aneb jak nedostatek v hlavě nahradit krajkou ve výstřihu
Prostřeno! (2010) (pořad)
velice povedená forma naplňena příšerným nezřídka nekoukatelným obsahem..
Stahovák (2009) (pořad)
Marně přemýšlím, za co by si toto zasloužilo byť i minimální hodnocení.. Co se moderátorů týče, Kotek lepší Mádla, ten je k nevydržení..