Oblíbené seriály (10)
Futurama (1999)
Odložené případy (2003)
Beze stopy (2002)
Fullmetal Alchemist (2003)
Bylo nás pět (1994)
Můj přítel Monk (2002)
Death Note - Zápisník smrti (2006)
Dr. House (2004)
Simpsonovi (1989)
Gumídci (1985)
Ano už nejsem malá a přesto mám tenhle serial hrozně moc ráda a vždycky se na něj ráda podívám. Příběhy mají smysl, jsou zábavné, propracované, má to hlavu a patu. Některé díly bych řekla, že jsou někdy i něčím poučné. Nevím proč už se takovéhle kreslené pohádky nedělají a když ano tak stojí za starou bačkoru. V tom tom to seriálu je perfektní dabing, především Miroslav Vladyka se vyznamenal který nadaboval Stoupu.