Oblíbené filmy (6)
Ghost in the Shell (1995)
Animatrix (2003)
Bezstarostná jízda (1969)
Samuraj (2003)
Nikdo (2021)
Tenhle film by bylo možné lehce zaškatulkovat, KDYBY ALE nešlo o neskutečnou jízdu ala Tarantino! Nechci srovnávat, ale geniální soundtrack, který už první peckou odkazuje na Tarantinova KillBilla a ta neskutečná lehkost snoubící se s brutálním, ale ladným masakrem. Nemůžu si pomoci, tohle je něco víc!!! Iljo, díky, pro mě neuvěřitelně příjemné překvapení!