Recenze (794)
Machete (2010)
a to myslim, ze vietnamsky rychlodabing tomu znacne pridal...
Vynález (2004)
Sedmdesátiminutový promyšlený matfyzácký trashtalk. Carruth je talent, ale kdyby měl ochotu být alespoň trochu divácký a občas ustoupit, prospělo by to všem. První necestovní část je zbytečná - i tak napoprvé super a napodruhé geniální (a s kreslením mapky dokonce rozkódovatelné). Bez diskuze ale překomplikované, záměrně chaoticky odvyprávěné a nedovysvětlené, intenzivně podkopávající snahu o pochopení bez diagramu a pěti shlédnutí (páteční události jsou hodně za čarou běžného IQ - http://qntm.org/primer), ve výsledku ale puntičkářsky sedící. Inception vedle toho vypadá jak Komando - je mnohem hloupější a sleduje se lépe.
Upstream Color (2013)
Tentokrát ani šílené schema nepomůže... Populární šifrovačka ze Sundance ale naštěstí způsobuje snové ochrnutí ve kterém detaily ani linearita nejsou zas tak zásadní. Carruth záměrně dezorientuje diváka a ač by bylo vhodné za nekonvenční vyprávění děkovat, jsem vděčná spíš za záchranný vizuál (ač primárně plní tutéž matoucí funkci). Na hodinové debaty a analýzy je to jak dělané. Hardcore art.
Jen Bůh odpouští (2013)
Nedivácká festivalovka - chvílemi se zdá, že by Refin chtěl být Tarantino, chvílemi, že je na drogách. Dokola omýlaný hudební motiv i mimózní snové sekvence nudí, vrže to víc než leckteré divadlo a chladné je to ad absurdum. Ale to kouzlení katany zpoza ramene je bezva. Art-pulpová vyprázdněná rádobyrevenge narace. Jodorowsky by měl radost.
Starlet (2012)
Zasnene jak Stealing beauty... Dree Hemingway je paradni. Hudba tez. Mile lidske a male, uz bylo na case. Ve vsi te zaplave artovych manyr, samoucelnych pozlatek a moralizujicich sracek se Starlet jevi jeste lip, nez zasluhuje. Pecko roku.
Navždy svoji (2013) (seriál)
Další nepřiznaná reality show (dokumentární komedie - wtf), své naděje vkládám v křesťany a pseudoštětku. Zatím dobré...Krásný příklad toho, kam až tlak komerční televize může zahnat relativně solidní tvůrce... ještěžě nemám televizi.
Útěk ze Sibiře (2010)
Společenstvo bez prstenu.
Stoupenci zla (2013) (seriál)
Po sedmém dílu už to začíná být tak špatné, až je to zábava. Scifi námět mi nevadí, ale co je moc, to je příliš aneb když už nevíš kudy kam, přidej další postavu. + Bacon moc běhá a málo nasává, Valorie Curry je hot a Natalie Zea opakuje Justified. A všudypřítomné flashbacky jsou opruz (ale ten kultovní je teda taky něco. Všechny postavy jsou z Marsu, Williamson přebral).
Total Recall (2012)
Vše, co se nepovedlo Tronovi - jedna z nejlepších vykrádačko-kopírek, co jsem kdy viděla. Wiseman překvapil, Wimmer bohužel ne. Vlna hejtu každopádně naprosto nesmyslná a nemístná.
Nahý polibek (1964)
Nečekaná odhalení, charaktery i režie fajn, celkově se mě nicméně nedotýká. Pickup on South Street zůstává nepřekonán, Fuller mi nesedí.