Recenze (110)
Jackie Brown (1997)
V porovnani s Pulp Fiction, ale vlastne s jakymkoli jinym Tarantiniho filmem je tohle vazne nuda. Nezajimave dialogy a prekombinovany dej zachranuje jenom vtipne volena hudba a profesionalni herecke vykony.
Vražedné myšlenky (1991)
nemuzu hodnotit pointu, protoze v te dobe uz jsem spal, nicmene fakt, ze mne film slibujici napeti nechal usnout - coz se mi stava malokdy - o necem svedci. To co jsem stihl bylo nudne, sedive...
Truman Show (1998)
Tohle byl urcite film, ktery mel myslenku, vtip i stavu. Navic Jim Carrey je fakt dobrej herec - to je znama vec
Obecná škola (1991)
V tomto filmu je poetika, ktera me neoslovuje. Muzu urcite ocenit, ze film byl rutinne velmi dobre natocen a urcite si nominaci na oskrara zaslouzil. Ale uz tenhle film byl prilis "oskarovy" - mozna by neuskodilo trochu vice komornosti.
Gobseck (1985) (TV film)
Slysel jsem hodne chvaly, tak jsem si ho nenechal ujit, ale myslim, ze to zase tak za moc nestalo.
Svět podle Prota (2001)
Rozhodně zajímavý film, narozdíl od mnoha jiných nesměřoval k předem známému konci - dával tak možnost přemýšlet a fantazírovat.
Ti druzí (2001)
Překvapila mně nízká "hratelnost" příběhu, kdy jsem se tak nějak nedovedl vžít do děje, takže mi bylo na konci jedno, jak to s tou rodinkou vlastně dopadne.
Ve stínu upíra (2000)
Překvapivě zajímavý film, pokud měl působit strašidelně, tak se asi nepovedl, ale na druhou stranu výborně znázornil posedlost Murnau filmem. Film byl spíš o něm, než o upírovi.
Má mě rád, nemá mě rád (2002)
Do Amelie to má, myslím, daleko, ale v rámci možností se povedlo natočit film, který asi nebyl ničím zvlášť hoden k trvalému zapamatování, ale byl hlavně napínavý - a Audrey byla opět výborná.
Ene bene (1999)
Mne se zdálo na tomhle filmu všechno téměř dokonalé, až na toho Suchařípu... když jsem si pročetl ostatní názory, tak jsem se docela divil. Ale i tak, bavil jsem se, jako u českého filmu málokdy. Ještě o kapku víc než u Výletu.