Recenze (3 507)
Most (2003)
Nové město, nová práce, noví lidi, nové sny, nová duše .. ale staré bolestivé spomienky do konca života. Trošku prestrihať a bolo by to asi aj dokonalé. Navzdory všetkému príjemná muzika.
Telefon (2020)
Raz darmo .. zasahovať do minulosti sa nevypláca.
Tlačit rukama (1991)
Vyrůstal jsem ve víře, že by se měl, člověk postarat o své rodiče ... tak jak se oni, starali o něj. Film primárne nie je o strete dvoch kultúr, ide tu hlavne o generačné spolunažívanie, ktoré si vyžaduje veľkú dávku trpezlivosti, ohľaduplnosti a pochopenia z oboch strán. A tiež o starnutí ako takom, nebyť nikomu na obtiaž.
Dívka v modrém (1939)
Vědecky je dokázáno, že existují neprobádané nadpozemské síly .. a to bude asi aj prípad tejto prekliatej upírky v modrom .. to se ovšem jenom povídá. Príjemná zábavná vecička.
Kincsem - sázka na pomstu (2017)
Podľa načítaného bola hungarian wonder celkom flegmatická panička s maniermi. Lenže počet pretekov, v ktorých nenašla premožiteľa je vskutku úctyhodné číslo .. a to sa cení. Cením aj kostymérov, ktorí sa síce nechali ovplyvniť súčasnosťou, ale nebol to žiaden gýč. Tiež výber hercov. Príbeh bol dostatočne zaujímavý, aj keď miestami predvídateľný. 3,5*
Nyad (2023)
Aj napriek zistenému je príbeh tejto vodnej nymfy silný a veľmi motivačný. Kupředu!
Neposlušnost (2017)
Tento film nie je primárne o židovskej komunite. Ani o láske medzi Ronit a Esti. Je o strate a znovuzískaní slobody. Dovidov záverečný prejav výborný a Cure z rádia potešili .. Whenever I'm alone with you, you make me feel like I am free again. 3,5*
Nikam zvlášt (2020)
Nezávideniahodná situácia a v nej John a jeho malý Michael .. a pár dobrých ľudí navôkol. Smutný príbeh, ktorý napísal sám život a Uberto ho vyrozprával naozaj s citom. Páčilo sa mi, že sa film nikam neponáhľa, tiež herecké výkony a jemný hudobný podmaz.
Léto (2018)
Řvou Sex Pistols. Já vyju. Čas strávený s neznámymi rockermi, ktorých hrajú neznámi herci a dobre známy Yoo Teo, nebol vôbec márny. Atmosferická vecička.