Recenze (3 507)
Citrónový sad (2008)
Veľmi príjemný a citlivý film o jednej silnej žene, ktorá bola taká skutočná hlavne vďaka výkonu Hiam Abbass. Odporúčam s ňou aj túto výbornú vec http://www.csfd.cz/film/233009-nezvany-host/
Khid thueng withaya (2014)
Čím bližšie bol koniec filmu, tým bol film parádnejší. Fantastická muzika, výborné prostredie, zlaté deti, pekná Ann, tak trochu trhlý Song, jeden štýlový denník .. a aha aké pohladenie na duši .. milý film.
Leningrad (2009)
Voľakedy dávno som čítala ľúbostný román (ľúbostným románom sa vyhýbam), ale tento mi niekto odporučil. Všetko sa to odohrávalo počas blokády Leningradu a hlavná hrdinka bola priamo v centre diania. Fantasticky to tam bolo všetko opísané a popísané. A toto? Toto bola taká slabota, že ani Gabriel to nezachránil.
3:10 Vlak do Yumy (2007)
Ako okolo horúcej kaše som chodila okolo tohto filmu a nemala som to robiť. Všetci tam boli naozaj dobrí a príbeh bol tiež fajn. Síce mi niekedy tá ich nesmrteľnosť medzi guľkami oči klala .. ale čo už .. bavilo ma to. A keď vždy tak nadávam na dabing, tak teraz bol naozaj výborný. Štyri hviezdy pre fešákov (áno, aj pre Russella).
Sin Nombre (2009)
Bolo to veľmi krátke, žiadalo sa mi byť ešte trochu dlhšie s Casperom a jeho príbehom. A ten dabing bol otrasný, preotrasný ... fúj.
Jdi, žij a někým se staň (2005)
Išiel, žil a niekým sa stal ... skutočne pekný a poučný film.
Hlava plná metalu (2013)
Príbeh zo života jednej obyčajnej rodiny, kde všetci mali v srdci veľkú bolesť. Here som tak nejak nevedela prísť na chuť, naopak rodičia veľkí sympaťáci. Akonáhle sa veci dali do pohybu, začalo ma to aj viac baviť, no a keď sa tam objavili tí traja mladíci a rozbalili to spolu s Herou na tej dedinskej oslave, to bola iná sila. Film zvláštny, ale niektoré scény vo filme boli naozaj fantastické, úplný záver výborný.
Má je pomsta (2002)
Prvá hodina je pomalý rozbeh s výbornými jednotlivými scénami. Celý čas mi vŕtalo v hlave, za čo a kto sa vlastne bude chcieť komu pomstiť. Park to zase raz zamotal, potom rozmotal a v druhej polovici to roztočil. On jednoznačne patrí do desiatky mojich obľúbených režisérov, aj keď tam vlastne nie je.
Nechte maličkých... (2004)
Viete, čo to musí byť za pocit, toto všetko v sebe dusiť? Pre mňa nepredstaviteľné. https://www.youtube.com/watch?v=8hCiuHJsaXo
Bolest bez příčiny (2009)
Trošku sklamanie, čakala som viac, ale muzika parádna. Pozor, nepozerajte to dabované, lebo ten čo daboval Tila, tak ten sa nedal počúvať.