Recenze (34)
Husí kůže (2015)
Skvělá rodinná zábava. Mělo to spád a člověk se fakt nenudil.
Kingsman: Tajná služba (2014)
Tenhle film prostě funguje jak má. Komediální scény fungujou jak mají, akční jsou skvělý a špionážní to samé. Tomuto filmu nemám co vytknout , já se úžasně bavil.
Wer (2013)
Já tomu nerozumim, vždyť to bylo fakt dobrý. Atmosféra super mrazivá , mě to nadchlo.
Na hraně zítřka (2014)
Film má neuvěřitelné tempo, skvělí spád, super akce, dobrý příběh!!! Já se skvěle bavil!!!
Čtvrtá hvězda (2014) (seriál)
Tak zatím ani nevím po třech dílech zatím tři hvězdičky. První díl jedna hvězdička , další dva díly po třech hvězdičkách. Doufám , že to seriál časem dotáhne na ty čtyři dle názvu seriálu.
Případy 1. oddělení (2014) (seriál)
Tak konečně se nám narodil naprosto luxusní kriminální seriál a je to český seriál! Tleskám a smekám!
Gravitace (2013)
Opravdu nádherný filmový zážitek!!! Nemám slov, naprosto excelentní.
Wolverine (2013)
Já jsem byl spokojenej, dle mého názoru skvělej biják. O něco lepší než předešlí díl, ale mě se to líbilo.
Vetřelci (1986)
Tenhle film snad ani nepotřebuje komentář. Jedním slovem fenomenální!!!!!!!!!!
Pacific Rim - Útok na Zemi (2013)
Já se v kině neuvěřitelně bavil! Tohle jsem od toho čekal nebo v to alespoň doufal a splnilo se a proto jsem byl naprosto nadšenej. Za mě jasně 5* , prostě super, užasný už se těším až to vyjde na blu-ray , tak hned kupuji!