Recenze (82)
Klíč (2005)
Na mindfuck movies ujíždím, takže nemohu jinak.
Lovci pokladů (2004)
Já to mám prostě rád, i když je to poměrně slušná blbost. Ale na běžícího Nica je vždy radost pohledět...vždy dostanu chuť na zvěřinu, když vydím jeho sprint alá postřelená srna.
Převrat (2015)
Takový ten film, na který po týdnu zapomenu, i kdyby mi ho někdo vyprávěl.
Já, Simon (2018)
Těžko se vžít do role pro někoho, kdo si neprošel stejným osudem. Avšak povedené podání této problematiky...a trochu té mezirasové lásky také nechybělo.
Le Mans '66 (2019)
Kdybych nebyl fanoušek motorsportu, tak by to bylo za 4*.
Veřejné lži (2019)
Nutí člověka k zamyšlení, co vše se děje v zákulisí vysoké politiky.
Mo (2019)
2* za bobra. Co k tomu to mladý holky vede, je pro mne záhadou.
Tajemství štěstí (2018)
Samý zvrat, který vás postupně víc a víc vtahuje.
Colectiv (2019)
Výborný dokument.
Captain America: První Avenger (2011)
Nevim ale zdá se mi to nedotažené. Prostě první půlka nic a druhá zase všechno. O modré krychli jsem se dozvěděl maximálně to že je modrá a hranatá, ale to mi bohužel nestačí. Samozřejmě nesmí chybět líbací scéna s vtipem když hrdinovi zbývá tak 5s na skok. Doufám že Avangers nebudou tak stupidní a "americký".