Recenze (289)
Betlémské světlo (2022)
Svěrákovina každým coulem, zajímavá, odlišná, ale v jádru tak typická právě pro pana Svěráka. Skvělí herci a humor pro intelekt.. Zděsilo mě místní hodnocení. Svěrák je poklad, važme si ho dokud ho máme.
Sněžné bratrstvo (2023)
Nelze jinak.. uz jen z respektu ke vsem ucastnym.
Top Gun: Maverick (2022)
Dostalo mě to.. nostalgie, napínavý scény.. vůbec mi nevadil americký happy end. 5*
The Last of Us (2023) (seriál)
Nehral jsem hru, videl jsem walking dead.. tohle je proste strasna, ale strasna nuda. Zklamani
Zlatá cihla (2023)
3,5*
Arnold (2023) (seriál)
Klobouk dolu pred Arnoldem.. American dream at it´s best
Ve při (2023) (seriál)
3,5* zajimave postavy, propleteni me bavilo, nepredvidatelny dej.
Dobrá sestra (2022)
Očekával jsem víc vypjatých momentů a dramatických scén. Je jich tam opravdu malo a slabota 3*
Neznáš mě (2021) (seriál)
Nedavejte na povrchni hodnoceni, kteri tu nekteri experti pisi. Byla to pecka, ktera ani chvili nenudila.. zajimave zapletky a prolinani v case. Urcite stoji za to.
Maják (2019)
Naprosto odporny…ale vyborny