Recenze (17)
Geostorm: Globální nebezpečí (2017)
Malinko idiotske, lehce naivni, na konci jsem musel zatlacit slzu nad dojemnym a srceryvnym koncem. Hudba tomu dodava ponekud unyly dojem, takze na konci nevite, jestli to je sen, nebo fakt blby film.
Palmeras en la nieve (2015)
Pekne udelany film.
Cell (2016)
Jezis to je blbost!!!
Broadchurch (2013) (seriál)
Myslim, ze to je dobre natoceny serial, jen ten konec mi prijde nesmirne smutny, a i kruty. Pravda je, ze lidem do hlavy nikdo nevidi, ale nektere veci bych tam zavrel na sto zamku - radeji opravdu nevedet. Mozna je to pokrytectvi, mozna obrana, ale lide vnitrne vedi, ze veci nejsou v poradku, jen je nechteji pojmenovat.
REVENANT Zmrtvýchvstání (2015)
Rekl bych, ze Tom Hardy je adept na Oskara. :)
Pocit viny (2007)
Vubec nevim, ktera zije... A to se uz na to divam ponekolikate 😱
Proti proudu (2009)
Laska ma mnoho podob, a tohle muze byt jedna z nich.
Rising Stars (2010)
To byla ale blbost!!!
Vykolejená (2015)
Celkem blbost a nuda 😢
Hannibal (2013) (seriál)
Musim rict, ze do konce 2. serie je na co koukat a serial ma vyborny spad. Vyprava a aranzma jednotlivych vrazd je vyborna, hra kocky s mysi jeste lepsi. Od 3. serie me to bohuzel uz moc nebavilo.