Recenze (299)
Něco jako komedie (2010)
no trosku skaredsia mohla byt ta emma roberts ked uz to ma akoze cloveku zlepsit naladu ten film ale som ochotna mu to odpustit ... mozno je chyba vo mne :( :D najprv som sa citila ze pfff akoze ake ma to decko problemy aaale nakoniec ked si spomeniem na svoje teenagerske roky ma to aj rozcitlivelo a pekne film zobrazuje ze jaky je laska liek na depku a treba proste zit .. a skakat spievat a bozkavat ci co tam bolo na konci ! ;-)
Zápisník jedné lásky (2004)
najprv som sa čudovala, že čo za hovadinu to pozerám ... no nakoniec som revala ako pavián
Konečná (2013)
Film v rôznych častiach pripomína moje obľúbené hry :D ako NfS .. alebo dokonca tanky pri naháňačke v poli. To je však jedno bavila som sa a veľké plátno pridáva jednu hviezdičku ;-)
Skyfall (2012)
Na parádu! Na parádu! Welcome to Scotland! oplatilo sa ist :D vyhrala som tablet!!
Zásnuby na dobu neurčitou (2012)
sklamanie.
Le Havre (2011)
čudné pocity vystriedalo napätie a zvedavosť nakoniec sa dostavilo nadšenie
Poslední autobus (2011)
Je to čudné.... a znepokojujúce... hlavne ak vám ho pustia v kine bez toho že viete o čo ide. A asi som blbá ,ale že je to štúdia ľudského charakteru mi došlo až keď som si to tu prečítala.
Samec (2009)
hviezda za to ze som to dokazala dopozerat dokonca