Oblíbené filmy (8)
Faunův labyrint (2006)
Zimomriavky mi behajú po chrbte, jen si na vzpomenu na scénu s "požíračem dětí". Takhle se bojím ráda. A přídavné jméno "působivé" je jen slabý odvar toho, jak popsat tento film
Dobrodružství Priscilly, královny pouště (1994)
Pokud máte rádi road movie, jste tolerantní k sexuální menšinám a bizarní humor je vám blízký, pak je tohle film přímo pro Vás.
Immortal (2004)
Místy připomíná Blade Runnera, místy Pátý Element. Plus hudba Sigur Rós a egyptští bohové. Pro někoho slátanina, pro mě audiovizuální orgasmus (Ačkoli ano, přiznávám, počítačová animace působí už poněkud omšele). Dávám plný knedlík, tenhle opomíjený film si ho zaslouží.
Tenkrát na Phuketu (2011)
Smála jsem se jak čerstvě nažraná hyena. Dokonale lehká, inteligentně vtipná švédská (!) komedie. Postavy krásně prokreslené, děj zezačátku lehce nezáživný, po příjezdu do Thajska se to ale rozjede jak horská vozík na horské dráze směrem dolů z toho nejvyššího bodu. "Představ si, jak odpočíváš v mojí děloze..." - díky této větě jsem ještě několik dní nemusela dělat sklapovačky. Díky Péťo Magnussovic, díky.
Lekce neslušného chování (2008)
Teda já mít takovou tchýni, tak. tak se chovám naprosto stejně jako Džesika. Film, ač odehrávájící se ve středověku třicátých let je svěžejší, než vzduch na El Teide. A přitom není tak suchý, naopak, baví, dojímá a vzbuzuje emoc. Byla jsem spokojená, a Stephane, koukej natočit další stejně kvalitní film, nebo ti nechám zašít anální otvor! (Pařmeny nepočítám!)
Knoflíkáři (1997)
Piano (1993)
Jak název napovídá, celý děj se bude točit kolem piána. Neotřepaný děj, krásné záběry, vášnivá sexuální scéna, úžasná hudba. Prostě nádhera.
Pulp Fiction: Historky z podsvětí (1994)
Vlivem Palp Fikšnu jsem se ve čtrnácti nechala ostříhat na Miu Wallace. Morální ponaučení? Tvoje prdel pozná středověk, jestli mi to připomeneš, protože mi to fakt hodně neslušelo. Inu, Uma umí, ostatní čumí.