Recenze (1 099)
Městečko South Park - Pandemický speciál (2020) (epizoda)
Strašně moc nevyužitýho potenciálu, vůbec to nejde na dřeň, jenom to klouže po povrchu. Vše dobré je v prvních 10 minutách. Potěší Cartman a jeho úvodní píseň:)
Alex Rider (2020) (seriál)
Splněný sen bondovského fanouška (však také autor knižní předlohy a spolutvůrce seriálujím je). Pěkně temná seriálová verze Casina Royale, která se místy mísí až s hororem (akademie Point Blanc je opravdu strašidelné místo, to musí každý, kdo nerad chodil do školy ocenit). Slabší je výběr hlavního hrdiny, který nepobral moc hereckého umu ani charizmatu. Naopak zaujme rumunský dvojník Davida Sucheta. Úplně jiná káva než Strombraker.
Jodorowsky's Dune (2013)
Zajímavá studie vášně a posedlosti
Narcos: Mexiko - Série 2 (2020) (série)
Oproti první mexické řadě tomu chybí nějaké postavy, kterým by člověk mohl aspoň trochu v rámci možností fandit, nebo soucítit, nebo aspoň chápat jejich kroky. S odchodem Dona Neta a Rafy už zbývá jen Pavel Zedníček. jsem rád, že se tento český velikán dočkal role v americkém hitu, ale škoda, že drží prim jen ve dvou dílech. Zbytek castingu je mizernej, hlavně Diego Luna byl velký omyl, nemá vůbec žádné charizma, odhodlání, drive, je jenom a jenom mdlý. Člověk mu naprosto nevěří, že tenhle chlápek by byl schopnej nechat zabít tři malý děti. Gallardo je v jeho podání strašnej looser a to fakt nebyl. O moc lepší ale není ani Scoot McNairy, ten je dobrej jenom jako vypravěč, jakmile se objeví na plátně je takovej matně slizkej a agenta DEA nepřipomíná ani z vlaku. Kolumbijská série byla o level výš. Na druhé straně třeba díl s prezidentskými volbami je (děsivě) scenáristicky výborný.
The Orville (2017) (seriál)
Narozdíl od od Discovery, tohle má duši původního Star Treku. Gene Roddenberry by to myslím ocenil. Některé díly jsou hodně vážné, humoru tam není až tolik, ale zase to má nápad a je to povětšinou i chytré, takže to vůbec nevadí. jen člověk nesmí čekat řachandu typu Ted.
Případ DeLorean (2018)
Film, který kolísá mezi žánry a neumí si úplně vybrat, scénárista místy hodně přešlapuje na místě, aniž by se někam pohnul, ale je to jinak v kostce zajímavý skutečný příběh a herecké výkony jsou výborné.
Bílá vrána (2018)
pomalý, intimní film, který asi není úplně pro každého. člověk na něj musí mít čas, klid, trpělivost a náladu. Finále je natočeno strhujícím způsobem.
Parazit (2019)
Od scény ve sklepě to jde do kytek. Slibně rozjetej film, totálně zabitej změnou koncepce, konec je prostě jedno velké WTF nedávající logiku...
Filmy našeho dětství (2019) (seriál)
Povedená vykrádačka komentářů z Honest Trailers. Trochu tomu škodí, že tam chybí klíčoví herečtí aktéři. Ale u Krotitelů duchů snad i ukápla slzička
Čertí brko (2018)
V rámci vyčpělé české pohádkové šablony velmi svěží, originální a zábavné. Ale chápu, že voličům Andreje Babiše se to líbit nemůže.